De man die normaal de mainstage laat beven op festivals als Tomorrowland en Ultra Music Festival, betreedt nu een ander soort court. DJ en producer Nicky Romero lanceert samen met het Nederlandse merk Mr & Mrs Padel een capsulecollectie van vier T-shirts die zijn twee grootste passies samenbrengen: muziek en padel.
De limited collectie, vandaag gelanceerd via
mrpadel.com, bestaat uit vier unisex shirts met opvallende one-liners als “low bass, high lobs” en “the whole court is open”. Stuk voor stuk speelse verwijzingen naar de muzikale achtergrond van Romero.
Twee werelden gecombineerd
“Met deze capsule breng ik mijn twee werelden samen: muziek en
padel,” vertelt Romero. “De statements op de shirts verwijzen naar ritme, timing en elementen die je zowel in de studio als op de baan nodig hebt. Het is een toegankelijke collectie voor iedereen die plezier wil combineren met performance, van je eerste potje tot je volgende toernooi.”
De samenwerking met Mr & Mrs Padel ontstond uit een gedeelde liefde voor de
sport die mensen verbindt. Het merk, opgericht in 2021 op een zonnige dag na een intens potje padel, draait om de energie van het spel. De lach tussen de rally’s, de high-fives, en de biertjes na afloop. Hun missie is stijlvolle en betaalbare kleding die net zo goed voelt op de baan als aan de bar. En precies dat zie je terug in deze capsule.
Logische volgende stap
De wereldberoemde DJ, die door MTV werd uitgeroepen tot “EDM artist to watch” en optrad op de grootste festivals ter wereld, is naast producer en labelbaas dus ook een fervent padelspeler. De samenwerking met Mr & Mrs Padel is dus een natuurlijke volgende stap.
De capsulecollectie is een ode aan twee werelden die draaien om flow, energie en timing, of je nu een drop in de studio timet of een lob over het net jaagt.