Begin dit jaar maakte Post Malone dat hij zich naast het focussen op rappen , sieraden hamsteren en beerpongen , hij ook wel een drankje lust . De artiest heeft z’n eigen wijn gelanceerd, die binnen no-time was uitverkocht. Chapeau! Deze man kan alles. Vandaag gieten we geen biertjes en cocktails naar achteren, maar drinken we een heerlijk roseetje. Met het lekkere weer de aankomende dagen gaat dat er prima in. Wel goed gekoeld natuurlijk. Het liefst drinken we één van die fancy rosé-flessen van Post Malone leeg. Echter zijn we voor zo’n fles helaas te laat. De eerste batch die je kon pre-orderen is er jammer genoeg al doorheen. In een mum van tijd was de Maison No. 9 uitverkocht. Daarmee gingen 50.000 flessen zonder moeite over de toonbank. Daarmee zijn er dus heel wat centen naar binnen geharkt. Per rosé betaal je 20 dollar, dus reken maar uit (1 miljoen dollar).
Rijpe ananas, peren en aardbeien
Doet ‘ie goed, die Post Malone. Heeft 'ie binnen een paar minuten weer een miljoen verdiend. Natuurlijk moet hij dat wel delen met z’n compagnons. Maar goed, het is niet dat hij een tekort heeft aan knaken. Of de Maison No. 9 ook heerlijk smaakt is nog niet duidelijk. Dat gaan we merken wanneer de eerste reviews online komen of wanneer we wel op tijd zijn voor een levering. Maar als we kijken naar de ingrediënten, dan geeft het ons best wat hoop. De Maison No. 9 is een rosé bestaande uit 45% Grenache Noir, 25% Cinsault, 15% Syrah en 15% Merlot. Merlot ken je vast wel. Daarnaast bevat deze versnapering aroma’s van rijpe ananas, peren en aardbeien, met hints van Franse desserts. Je zou verwachten dat ie daardoor mierzoet wordt, maar als we Post Malone moeten geloven, heeft ie een heerlijke frisse en droge afdronk.
De moeite waard
Zeker de moeite waard om even te proberen. De verkoop van de flessen zijn vandaag weer van start gegaan, check de site. Hopelijk is het dit keer niet meteen uitverkocht, maar waarschijnlijk komen de flessen binnenkort weer online. Heerlijk!