Limited edition iPhone 11 Pro Max als eerbetoon aan Steve Jobs, Muhammed Ali en The Beatles

15 okt 2019, 12:30 Entertainment
schermafbeelding 2019 10 15 om 112511
Caviar introduceert wederom een zeer opmerkelijke IPhone 11 pro/pro Max serie. Ditmaal brengt de Russische fabrikant van luxe smartphones en accessoires de iPhone 11 Pro Superior serie uit. Die bestaat uit drie Limited Edition modellen die stuk voor stuk een eerbetoon zijn aan legendarische persoonlijkheden: Steve Jobs, Muhammed Ali en The Beatles.
Caviar gebruikt regelmatig de nieuwste Apple telefoons als basis voor hun unieke totstandkomingen. Enkele weken eerder werd de IPhone 11 Pro Discovery serie uitgebracht. Daarin zat een klein stukje van de Titanic en een ander model met een fragment uit het ruimteschip Vostok 1. Maar we gaan het nu even hebben over de Superior serie.

Steve Jobs

Het eerste model wordt geleverd met een echt stukje van één van de welbekende coltruien van het overleden meesterbrein achter Apple: Steve Jobs. Dat stukje kleding bevind zich in het doorzichtige zwarte titanium Apple-logo aan de achterkant. Er komen vier exemplaren op de markt.
Prijs:6.290 dollar (5714 euro).
iphone 11 pro steve jobs edition 770x599

Muhammad Ali

Het tweede model is versierd met een echt stukje van Muhammad Ali z’n handschoenen en vooral gewijd aan een van de meest spectaculaire bokswedstrijden ooit: Muhammad Ali vs Joe Frazier. In het zwarte titanium frame zie je een heuse kampioenschap riem met 18-karaats gouden elementen gebaseerd op de box-uitrusting van dat iconische potje knokken. Er worden er in totaal maar drie van in elkaar gezet.
Prijs: 9.650 dollar (8763 euro)
caviar iphone 11 pro superior 770x599

The Beatles

And last but not least: het derde model. Delen van gedragen kleding van de Beatles is hierin verwerkt. Hiervan wordt er slecht ééntje gemaakt.
Prijs: 11990 dollar (10877 euro)
the beatles limited edition 770x599

Connectie

In totaal worden slechts 8 van deze Limited Edition exemplaren verkocht. Je vraagt je nu waarschijnlijk af wat de link is tussen deze drie ‘helden’. Dat is eigenlijk best voor de hand liggend. Het zijn allemaal genieën van hun tijd, hun prestaties hebben de wereld enorm veranderd en daardoor zullen hun namen voor altijd in de geschiedenisboeken geschreven staan. De slogan van deze nieuwe line-up is dan ook toepasselijk: “Genius is timeless .”
Delen met
Ook interessant