Sophie Rain, de 20-jarige content creator, heeft de sociale media wereld op zijn kop gezet. De dame zegt maar liefst zo’n €39 miljoen te hebben verdiend in één jaar tijd via haar expliciete OnlyFans-posts. En geloof het of niet, ze denkt dat ze haar christelijke geloof prima kan combineren met haar werk op het platform. Jawel, een beetje zelfreflectie en heel veel cash, dat is Sophie’s geheime recept.
Maar Sophie’s OnlyFans-succes is niet de enige reden waarom ze in de spotlights staat. Ze heeft samen met Aishah Sofey een nieuwe venture gelanceerd: de Bop House. Deze luxe villa, speciaal voor influencers, lijkt wel een speeltuin voor jonge vrouwen die geen rem hebben. De dames hebben hun eigen huis (van 9 miljoen euro) geclaimd en het draait allemaal om vrijheid, plezier en… jawel, ‘bops’. En wat zijn ‘bops’? Op TikTok betekent het zoiets als iemand die hun lichaam deelt of rondgaat met iedereen. Lekker duidelijk, toch?
Sommige mensen vergelijken de Bop House met de beroemde Playboy Mansion, alleen dan zonder de man die er de boel runt. De meisjes in de Bop House noemen zichzelf dus ‘bops’, en dat maakt de boel nog wat interessanter. Het lijkt erop dat de dames lekker hun eigen gang gaan en geen zin hebben om zich te houden aan de traditionele normen. De Bop House is een luxe schuilplaats voor jonge vrouwen die zich niet inhouden.
De Bop House kreeg wat extra aandacht toen een TikTok-commentator voorstelde om Piper Rockelle, een 17-jarige influencer, erbij te halen. Oeps! Sophie en haar bende merkten al snel dat Piper veel werd genoemd en postten snel een nieuwe video waarin ze deden alsof ze gearresteerd werden. “Als we Piper uitnodigen voor de Bop House (ze is 17),” was de boodschap, alsof ze een storm aan kritiek wilden voorkomen. Helaas, voor Piper lijkt het erop dat ze voorlopig niet welkom is in de Bop House.
Of de Bop House een blijvertje is? Wie weet. Sophie heeft al miljoenen verdiend met OnlyFans, dus misschien is de Bop House wel de start van een nieuwe realityshow. Geloof het of niet, maar zelfs de Mormon-mama-influencers kregen een deal met Hulu voor The Secret Lives of Mormon Wives. Dus hé, misschien komt de Bop House wel op je tv-scherm in de nabije toekomst.