Prachtplaatjes zijn aan Agent Provocateur wel besteed. De Britse winkelketen lanceert wederom een smaakvolle campagne waar jij de hittegolf wel even mee kunt verlengen. Deze strakke platen met bloedmooie vrouwen geven je de toestemming om toch even het 'kijken, kijken, niet kopen' principe toe te passen. Dat Agent Provocateur weet hoe ze campagnes moeten maken is niet nieuw. Zo gebruikten ze eerder dit jaar nog bloedmooie
Olympische vrouwen om hun lingeriemerk te promoten.
Vijf werelden
Natuurlijk ben jij hier voor de girls, maar als
lingerie-expert in de maak heb je toch een beetje achtergrondinfo nodig. Deze gouden campagne van Agent Provocateur bevat namelijk vijf schitterende vrouwen uit vijf compleet verschillende werelden. Zo zie je chef en food writer Gizzi Erskine, jazzrapper IAMDDB, motorinfluencer Dominika Grnova, gamer Jasmine Asia en filmmaker Breanna Box. Niet alleen super lekker van buiten dus, maar ook zeker niet slecht om een beschuitje mee te eten.
Nu we dan toch je onverdeelde aandacht hebben: de shoot bevat de vrouwen in een omgeving die natuurlijk voor ze is. Die vuurrode Ducati? Dat is motorbabe Grnova in haar natuurlijke habitat. Volgens de Creative Director Sarah Shotton moest vooral de felle vrouwlijkheid naar voren komen in de shot. Nou, dat is wel gelukt.
Ok, ok. Dan nu écht die dikke foto's. Oh enne: mocht je vriendin nog een cadeautje nodig hebben waar jij ook plezier van kunt hebben? Check dan toch even die
site .