Dat Paris Hilton weet hoe ze "That’s hot" moet brengen, wisten we al sinds de jaren ‘00. Maar in de nieuwste campagne van Agent Provocateur bewijst ze dat ze die hitte nog altijd moeiteloos naar nieuwe hoogtes kan tillen. Deze bekende blondine is namelijk niet zomaar het gezicht van de herfst/wintercollectie 2024, nee, Paris wordt gepromoveerd tot ‘The Provocateur’, een titel die bijna net zo glamoureus is als zijzelf.
Agent Provocateur’s 30e verjaardag wordt gevierd met een campagne wij allemaal maar al te graag als onze persoonlijke traktatie beschouwen. In een schitterende commercial herschrijft Paris haar iconische slagzin, terwijl ze pronkt in AP's meest decadent ontworpen lingerie: “Agent Provocateur. Sexy. Iconisch. Sinds 1994. AP girl for life. That’s hot.” Met die laatste zin maakt ze duidelijk dat ze altijd een fan van het merk is geweest, en nu officieel een levenslange ambassadeur. Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, Paris. Het is je van harte gegund.
Paris laat weten dat de campagne en de lingerie veel meer inhoud hebben dan er simpelweg “heel goed uitzien.” Voor haar draait het om empowerment, glamour, en vooral om plezier hebben. "Het ging erom mijn innerlijke kracht en zelfvertrouwen te omarmen," aldus Paris. Met een knipoog naar haar dagen als partygirl en haar groei als onderneemster, moeder en activist, laat ze zien dat ze nog steeds de kunst van verleiden en provoceren beheerst.
Het was ook een droom voor creative director Sarah Shotton om met Paris te werken. "Paris belichaamt alles wat een echte Provocateur zou moeten zijn: onverschrokken, vrouwelijk, en absoluut niet bang om volgens haar eigen regels te leven," vertelt Shotton enthousiast.
De collectie zelf is net zo overdreven als je zou hopen van Agent Provocateur. Laten we namelijk vooral niet alle sexy accessoires en extra’s vergeten. Neem vooral een kijkje voor jezelf. Want als Paris op je beeldscherm staat wordt het gegarandeerd hot.