FHM is ondertussen al jarenlang getrouwd met onze partner TABAC Fragrances. Het huwelijk dat geboren is uit liefde voor de Nederlandse man zorgt er al jaren voor dat wij de FHM500 kunnen maken. Voor de nieuwste FHM500 zijn wij gezellig op de koffie gegaan bij onze vrienden van TABAC. In gesprek met country manager Keesjan Risch gaat het over gentlemenschap, verzorging en women empowerment . Het hele interview lees je natuurlijk in ons prachtige magazine.
Wij kunnen het ons haast niet voorstellen dat jij de nieuwe FHM500 nog niet in huis hebt. Mocht dat nu toch zo zijn dan heb je nog maar 36 uur om jouw blad in huis te halen, dus ga als de wiedeweerga naar Wehkamp.nl ! Bij aankoop van een TABAC-product krijg jij jouw prachtige koperen bijbel namelijk helemaal gratis!
Al sinds 1959 is TABAC Fragrances op de markt om jou te helpen de gentlemen te zijn die in je zit. “TABAC staat voor gentlemen. Niet alleen in onze communicatie, maar ook in het maken van producten die doen wat ze beloven. Door zo duurzaam mogelijk te opereren, handelen wij als bedrijf ook als een gentleman”, vertelt Keesjan. Door bijvoorbeeld zoveel mogelijk te recyclen en zo min mogelijk plastic te gebruiken, verkleint TABAC haar footprint. Dat alles gaat natuurlijk op geen enkele manier ten koste van de producten die worden gemaakt.
Eén van de belangrijkste kernwaarden van een gent is respectvol omgaan met zijn omgeving, dus zeker ook met vrouwen. Mede daarom hebben we dit jaar samen met TABAC besloten om het thema Women in Control aan de FHM500 te koppelen. Keesjan: “Ik vind het heel belangrijk om het over women empowerment te hebben. Mannen houden van krachtige, zelfbewuste en sterke vrouwen. Ze zijn niet alleen geïnteresseerd in het mooie plaatje, maar ook in hun succesverhaal erachter. Daarom vind ik dit thema ook zo belangrijk.” Bij FHM hadden we het niet beter kunnen verwoorden en we sluiten ons dan ook volledig aan bij de woorden van Keesjan. De maatschappij hoort vrouwen niet te veroordelen of slechts te beoordelen op uiterlijk. Het is belangrijk dat we als een echte gentleman met vrouwen omgaan. Daarom is deze samenwerking voor ons als FHM ook enorm belangrijk. Wij kunnen ons in ieder geval geen betere partner voorstellen om van de maatschappij een gentleman te maken dan TABAC. Keesjan eindigt met: “Vrouwen bepalen zelf hoe zij zichzelf laten portretteren. Mannen hebben dat te accepteren, zonder daar meteen een oordeel over te hebben”, en zo is het maar net.