McDonald’s dropt een smaakbom: Old Amsterdam kaasbitterballen op het menu

18 mrt , 16:59 Entertainment
67d951a3b7293

Maten en snackfanaten van de McDonalds , vergeet de kipnuggets en de euroknallers. McDonald’s gaat het roer omgooien en voegt iets nieuws en briljants toe aan het menu: Old Amsterdam kaasbitterballen. Jazeker, de klassieker van de borrelplank maakt zijn debuut bij de fastfoodgigant. Dit moet geen snack worden, maar een ware delicatesse.

Bitterballen en McDonald's? Als je erover nadenkt, klinkt het eigenlijk wel als een vanzelfsprekende combinatie. Toch heeft het even geduurd voordat deze gouden samenwerking werkelijkheid werd. Maar nu is het zover: voor het eerst in de geschiedenis van McDonald's Nederland kun je jouw bestelling pimpen met een portie kaasbitterballen gevuld met de kenmerkende pittige smaak van Old Amsterdam.

Voor de liefhebbers van convenience en comfort food is er goed nieuws. De Old Amsterdam kaasbitterballen zijn verkrijgbaar in porties van vier stuks (€2,75) of acht stuks (€4,95). En voor de mensen die niet kunnen kiezen tussen kaas en kip: er komt ook een sharebox met kipnuggets en kaasbitterballen. Dit wordt snacken op een next level.

Fastfood meets fine dining

Met deze samenwerking brengt McDonald's een stukje Nederlandse eetcultuur naar de fastfoodwereld. Het idee? Lokale smaakhelden combineren met de internationale powerhouse die McDonald's is. En dat is precies wat hier gebeurt: de rijke, rijpe smaak van Old Amsterdam verpakt in een perfect krokant jasje, ready om in een klodder mosterd gedipt te worden.

Volgens Koen Brink, Brand Manager van Old Amsterdam, is dit een droomdeal: "Dit is een geweldige kans om onze kaasbitterballen aan een breder publiek te introduceren en Nederland te laten genieten van deze unieke snack." Nou Koen, missie geslaagd.

Foto: Oldamsterdam

Wanneer kan je aanvallen?

Vanaf vandaag 18 maart staan de Old Amsterdam kaasbitterballen op alle menu’s van McDonald’s-restaurants door heel Nederland. Dus of je nu in de auto zit na een lange dag werken of met je vrienden op de late avond nog even de naar de grote gele M rijdt, weet dat deze nieuwe smaakmaker op je.

McDonald's weet precies hoe ze ons hongerig moeten maken, en met deze samenwerking scoren ze dikke punten. Een iconische borrelsnack binnen handbereik, zonder borrel nodig te hebben? Wij zijn gelijk even met pauze…

Delen met
Ook interessant