Disney+ presenteert sicke trailer van Feyenoord-docu 'Dat Ene Woord'

19 jul 2021, 10:48 Entertainment
banner feyenoord insta
Disney+ heeft vanochtend de officiële trailer van de documentaireserie ‘Dat Ene Woord’ bekend gemaakt, een serie die een kijkje geeft achter de schermen van Feyenoord. De documentaire gaat op 27 augustus in première en zal vanaf 1 september voor iedereen beschikbaar zijn. Je moet dan wel even een Disney+-abonnement aanschaffen.

Disney+

Grote kans dus dat de Disney+-abonnementen komende maand uit de pan zullen rijzen in Rotterdam. Dat betekent niet alleen goed nieuws voor de voetbalgekken, maar ook voor hun dochters en zonen. Die kunnen namelijk in de uurtjes dat papalief niet voor de tv zit, zelf lekker al hun Disney films van vroeger terug kijken. Daarnaast is de serie ‘Dat Ene Woord’ er eentje om reikhalzend naar uit te kijken. Zelfs als je niet voor Feyenoord bent. Zoals Sjoerd Mossou in het AD prachtig omschreef: “Dat juist Feyenoord zich voortreffelijk leent voor een reallife -serie, behoeft weinig uitleg. Bij geen andere Nederlandse club schurken succes en mislukking zo dicht tegen elkaar en over kijkcijfers hoeft niemand zich druk te maken. Volgens de makers wordt de documentaire baanbrekend en Feyenoord zelf belooft een heel transparante club te zijn en zet de deuren wijd open.” Kortom, alle ingrediënten voor een heerlijke serie vol drama en emotie.
mikey wilson flickr
Foto: Flickr.

Dat Ene Woord

De trailer zet in ieder geval iedereen meteen op scherp. Zo opent de documentaire met een schreeuwende Dick Advocaat, een dramatische reeks wedstrijden en een Nick Marsman die volledig uit zijn plaat gaat in de kleedkamer. Verder staat Steven Berghuis veelvuldig in de schijnwerpers, wat nu met terugwerkende kracht extra rumoer zal opleveren. De aanvoerder maakt volgend seizoen deel uit van de selectie van aartsrivaal Ajax. Het is dan ook te hopen dat de videocamera’s van Disney nog aanwezig zijn op de club voor een seizoen twee, want er is ook nu genoeg te beleven in Rotterdam. Er stemmen sowieso positieve geluiden over een tweede seizoen, aangezien de samenwerking tussen Feyenoord en Disney+ zo goed is bevallen dat er gesprekken lopen over een vervolg. Met het vertrek van Berghuis is de cliffhanger al zo goed als bekend.
Delen met
Ook interessant