In de categorie 'once you see it, you can't unsee it': deze gordijnen. Het Britse Argos zette onschuldig een setje gordijnen in de uitverkoop. Wisten zij veel dat niet veel later social media zou ontploffen met deze peukgordijnen.
Tegenwoordig zijn wit en mosterdgeel geliefde kleuren in het huishouden. Het is dus niet gek dat Argos besloot om mee te doen met deze trend. De retailer maakte alleen een cruciale fout in het ontwerp. De gordijnen lijken nu namelijk op... reusachtige sigaretten.
Twitter
Het ging, zoals je kunt verwachten, helemaal viraal onder Britse Twitteraars. Ach ja, we hebben allemaal een lolletje nodig. Een onschuldige tweet eindigde in massa's aan slechte, maar toch heerlijke grappen. Variërende van een simpele 'these curtains really light up the room!' tot 'toch nog sigaretten in huis, ook al ben ik gestopt'.
Uitverkocht
Argos zelf heeft nog niet gereageerd op hun ongevraagde promotie. De actie hielp wel: binnen no time waren de gordijnen uitverkocht. Blijkbaar houden de Britten wel van smoking hot deals ...