Surfer wordt gebeten door haai en zoekt de bar op in plaats van het ziekenhuis

redactie 30 jul 2019 Entertainment

Het gebeurt niet heel vaak dat mensen worden aangevallen door haaien, statistisch gezien gaan er meer mensen dood door het nemen van een selfie dan door haaiaanvallen. Toch had professioneel surfer Frank O’Rourke minder geluk. Hij werd door het roofdier te grazen genomen, maar vond het niet nodig om naar het ziekenhuis te gaan.

Frank was rustig aan het surfen bij Jacksonville Beach in Florida toen hij ineens door een haai in zijn elleboog werd gebeten. Er is een filmpje gemaakt van deze worsteling. Het zijn geen hele duidelijke beelden, maar je ziet Frank wel duidelijk worstelen met iets in het water. En de flinke beet in zijn elleboog zegt ook genoeg.

Surfer Haai
Bron: WJXT News4Jax

Bar

Je zou denken dat je voor alle zekerheid even naar het ziekenhuis gaat, na zo’n idiote gebeurtenis. Dat zag Frank niet zo zitten, vertelt zijn vriend RJ Berger: “He immediately went to a bar ’cause he was like, ‘I got bit by a shark,’ and people were like, ‘I’ll buy you drinks.’ So he went and hung out at the pier.”

Ja, waarom zou je de wond laten hechten als je ook gratis drank kunt scoren? Nou ja, misschien om infecties te voorkomen, maar ja dat is misschien bijzaak. Hij mag vooral van geluk spreken dat hij er zo goed vanaf komt, dus op zich snappen we wel dat je het daarom op een zuipen zet.

Reageer op artikel:
Surfer wordt gebeten door haai en zoekt de bar op in plaats van het ziekenhuis
Sluiten