De beestachtige spoiler die op het origineel zit, wordt op de Touring vervangen door een subtiele mini-spoiler. De Britse autofabrikant zegt dat de verandering in aerodynamica niet per se een probleem hoeft te zijn. Ze kunnen het
namelijk gewoon opvangen met een zogeheten nieuwe front splitter. Dat ‘ie niet inlevert aan vermogen zien we aan de indrukwekkende specs van het beestje. Hij perst zo’n 600 paardenkrachten uit
een hele dikke 5-liter V8 en sprint binnen de tijd van 3,7 seconden naar de honderd. Op de Duitse Autobahn is ‘ie ook prima bruikbaar met zijn topsnelheid van boven de driehonderd kilometer per uur.
Mocht je ‘m willen
hebben, dan moet je er vroeg bijzijn en een hele dikke portemonnee hebben. Er worden namelijk maar vijftien exemplaren gemaakt. Hij is verkrijgbaar in de kleuren Valencia Orange, Velocity Blue, Corris Grey Satin en British Racing Green. Plunder die bank maar vast, want je zal ongeveer 170.000 euro nodig hebben. Voor nu moeten we het nog even doen met deze foto’s.