1. Home
  2. No Art lanceert een eigen kledinglijn: Collection Vol. 3, Anti-Polarization

No Art lanceert een eigen kledinglijn: Collection Vol. 3, Anti-Polarization

09 aug , 16:00 Entertainment
no art mainline collection vol 3 anti polarization 12 kopie
We kennen No Art als de festivalorganisatie die graag buiten de lijntjes kleurt. Feesten organiseren is weliswaar de hoofdmoot, maar ze doen meer dan dat. Kunst is een andere passie van de mannen. Dus past daar een eigen kledinglijn onder de noemer van No Art Mainline natuurlijk naadloos bij.
Afgelopen maand organiseerde ze hun derde editie van het festival in het Flevopark in Amsterdam. De feesten zijn in de afgelopen jaren bijzonder populair geworden. Niet alleen het festival, maar ook de feesten tijdens Amsterdam Dance Even zijn goed voor een uitverkocht huis. Voorafgaand aan hun laatste festival werd een modeshow georganiseerd, waar hun eigen collectie werd gepresenteerd.
De run way bij No Art. 
De run way bij No Art. 

Collection Vol. 3, Anti-Polarization

Collection Vol. 3, Anti-Polarization is de naam van de kledinglijn. “De designs hebben een verbindende boodschap: broaden your mind and change will folow”, lezen we in het persbericht. Met de collectie wil No Art tegenwicht bieden aan de polarisatie die de wereld op dit moment in z’n greep houdt. “Verandering, hoe klein ook, begint altijd ergens. Deze collectie zou ons eraan moeten herinneren dat dit startpunt hier en nu zou moeten zijn,” zegt Ruud Boymans, co-founder van No Art.

Designer Poyan Rahimzadeh

Ontwerper Poyan Rahimzadeh de we ook kennen als de man achter het populaire merk PAL Sporting Goods, is de designer achter de collectie. Hij zegt: "De lijn bestaat uit dertien items die voor iedereen geschikt zijn, ongeacht gender of leeftijd. Het zijn functionele basisstukken met krachtige lijnen en een positieve uitstraling, mede dankzij het artwork, applicaties en borduursels. Denk bijvoorbeeld aan een graphic van een paddenstoel – een symbool voor het ontstaan van nieuw leven", vertelt Poyan.
Een van de belangrijkste items is het denim jacket. “Door de boxy fit en de wassing herinnert het item aan de nineties en de cleane, minimalistische esthetiek van Helmut Lang.”

No Art Mainline

Tof initiatief dat past bij de organisatie. Hieronder een greep uit de collectie van No Art Mainline, waarbij de prijzen variëren van 75 euro voor een t-shirt tot 120 euro voor een broek. Mocht je wat willen bestellen, dan kan dit online via noartmainline.com.
Delen met
Ook interessant