Tegenwoordig hoef je helemaal niet meer naar de kroeg of naar de club om te zoeken naar een nieuwe relatie, in Spanje is de supermarkt de nieuwe rage. Hier zijn alleen wel weer bepaalde handigheidjes in.
We zijn vast niet de enige die wel eens in de supermarkt
zijn geweest om ineens langs een enorm mooie vrouw te lopen, hopen dat je
oogcontact krijgt en dan vervolgens de ballen niet hebben om een ‘move’ te maken.
Vivy Lin postte een Tiktok over dat het haar opviel dat er veel mensen naar de supermarkt gaan, niks kopen, maar wel heel veel rondkijken. Toen ze dat ging googelen zag ze dat tussen zeven en acht s’ avonds de ideale tijd was om op zoek te gaan naar je droomvrouw in de supermarkt. Maar wat ze zich wel afvroeg was; hoe weet je dan of iemand wel interesse heeft om later op jullie trouwerij te vertellen dat jullie elkaar hebben leren kennen in de supermarkt?
Hier heeft Vivy Lin iets op bedacht, leg namelijk een ananas op de kop in je kar en daaruit laat je blijken dat er met jou geflirt mag worden. Doordat de video van haar in de Supermercano (soort Spaanse Jumbo) meer dan 1,5 miljoen views heeft gehaald, stroomt de supermarkt vol met mensen die wel interesse hebben om te scharrelen tussen de schappen.
De mensen die bij de Supermercano werken vinden de supermarkt editie van First Dates wat minder leuk. Zo is er in Bilbao politie ingezet om de rust terug te brengen in de supermarkt, en gaat op social media er een video rond dat een medewerker het fruit net iets voor 7 uur in het magazijn legt.
Nou weten wij niet of dit ook in Nederland aanslaat, misschien het proberen waard. Anders kan je altijd nog ‘per ongeluk’ met je karretje tegen haar karretje aanrijden dan heb je in ieder geval haar aandacht.