Het klinkt als de beste baan op de wereld en dat is het ook. Holy shit, je mag gewoon de hele dag Doritos testen, meedenken aan het merk en tegen al je vrienden zeggen dat jij die ene hemelse smaak heb verzonnen. Nee het is ook geen verlate 1-aprilgrap, serious business over here. We
hebben altijd gedroomd om betaald te krijgen voor dingen die we in onze vrije tijd doen. Neem nou
sekstoys of
fastfood , maar Doritos is toch echt next level.
Superfan
Het chipsbedrijf wilt graag dé superfan in dienst om te kijken wat hij/zij van de nieuwe smaken vindt. Kijk, het is namelijk ontzettend handig om iemand te hebben die alles af weet van een merk. Op gebied van Doritos is dat extreem belangrijk
natuurlijk. De smaak van het gezouten patatje is van levensbelang. Vandaar ook het immense bedrag van 20.000 euro. Oké dat is wel veel geld.
https://giphy.com/gifs/LCdPNT81vlv3y
Wat moet je kunnen?
Je zou natuurlijk meteen denken: oké dit is gaaf, maar waar zit het addertje? We begrijpen je; dat dachten wij ook. Vriend, er is geen addertje, het is echt zo. Het enige wat jij moet doen is een sollicitatiebrief schrijven en het verzenden voor 15 april. Natuurlijk nemen ze niet iedere random Henk, Jan, Piet en Xess Xava aan, je moet ook aan wat waarden voldoen. Komt het addertje nu dan? Nee, want check dit:
- Minimale ervaring van 2 jaar Doritos eten
- H.N.D.D. (Higher National Doritos Dip-loma)
- Sterke snackskills
- Klein beetje snuggerheid
- Kwaliteit om onder enorme druk te eten
Lijkt je dit nu wat? Solliciteer dan snel makker! We gaan er vanuit dat er heel veel mensen zullen reageren. Doe je best, schrijf iets leuks en laat vooral zien dat je de bovenstaande puntjes goed beheerst.
Foto: Screenshot Youtube