Bonnie Blue doet het met duizend man en Channel 4 krijgt de rekening gepresenteerd

04 aug , 17:00Entertainment
Scherm­afbeelding 2025-08-04 om 11.28.12
Channel 4 dacht even lekker te scoren met wat ‘late night content’, maar kreeg een lading kritiek over zich heen waar je u tegen zegt. De Britse zender zond vorige week de documentaire 1000 Men and Me: The Bonnie Blue Story uit, waarin de inmiddels beruchte adult content creator Bonnie Blue centraal staat. En met ‘centraal’ bedoelen we dus echt het middelpunt van een wereldrecordpoging waarbij ze in 12 uur tijd het bed deelde met maar liefst 1.057 mannen. Zonder pauze voor een kopje thee met melk uiteraard.
De docu, een uur lang en minstens zo ongemakkelijk als je denkt, volgt Bonnie’s reis naar OnlyFans-roem, haar seksmarathon en de reacties daarop. Channel 4 probeerde het nog enigszins luchtig te houden. Bonnie zelf zette op Insta doodleuk dat de documentaire "voor alle leeftijden" was. “De enige restrictie is je bedtijd,” grapte ze. Wij hopen vooral dat niemand z’n schoonmoeder heeft mee laten kijken.

Ads

Maar niet iedereen kon er om lachen. Grote merken als Visa en Smirnoff trokken meteen hun advertenties terug. Die zagen hun gin-tonic blijkbaar liever niet naast duizend piemels gepositioneerd. Channel 4 deed nog een poging tot damage control en verklaarde dat ze "voorzichtig advertenties hadden geselecteerd" en dat hun missie is "verandering creëren door entertainment". Wij noemen het dus ook wel educatie met een dosis glijmiddel.

Stap terug in de tijd

Ook politiek Engeland roerde zich. De Children’s Commissioner vond het ‘een stap terug in de tijd’ en noemde de docu ‘verwarrend en schadelijk voor jongeren’. Minister Katie Lam vroeg zich af waarom het überhaupt mogelijk is dat een 14-jarige zonder al te veel moeite toegang krijgt tot Channel 4’s sexy content.

Bonnie Blue

Bonnie zelf trekt zich nergens iets van aan en kaatst de bal terug: “Als ik 10 marathons liep, was ik een held. Maar als ik m’n lichaam seksueel uitdagen wil, is het ineens walgelijk?” Tja, Bonnie heeft ergens wel een punt, al vinden we 1.057 marathons ook best walgelijk hoor. De documentaire is nu te streamen via Channel 4. We zeggen niet dat je het moet kijken… maar als je ooit wilde weten hoe duizend mannen eruitzien in een Excel-sheet: here’s your chance.
Delen met
Ook interessant