All-time favourite Emily Ratajkowski schittert in denimcampagne

Bij AGJeans hebben ze Emily Ratajkowski weten te strikken voor een verbluffende denimshoot. Ze laat zich weer van haar beste kant zien, dat hebben de makers daar even goed in de smiezen gehad. Wat ze ook aandoet, ze shinet uiteraard. Met zulke looks hoeft mevrouw Ratajkowski zich daar dan ook geen zorgen over te maken.

Terwijl we hier nog in een heerlijke na-zomer zitten zijn ze op de modeafdelingen al lang en breed bezig met de herfst, met in deze collectie Emily aan het roer. Het beroemde model, actrice, auteur en ondernemer is het nieuwe gezicht van AG Jeans in een opvallende herfstcampagne, de EmRata x AG Jeans-collectie. De foto’s van de shoot in New York City maken het even helemaal af.

Persoonlijke touch

AG pakte het slim op en wees Emily aan als creatieve directeur voor deze denimcollectie. Vervolgens heeft ze dit logischerwijs eventjes naar d’r hand gezet door haar eigen, zeer persoonlijke touch aan deze collectie toe te voegen. Uiteindelijk is het een 21-delige collectie geworden, die uiteenloopt van jacks en cropped T-shirts tot uiteraard de klassieke denim.

Emily zelf is er behoorlijk in d’r nopjes over: “Ik ben altijd een fan geweest van AG en was blij toen ze me benaderden voor een samenwerking die authentiek aanvoelde en reflecteerde op mijn persoonlijke stijl”, zei Ratajkowski. “De stukken zijn garderobe-essentials die naadloos van dag naar nacht kunnen overgaan. Het zijn cruciale stylingstukken waar ik keer op keer naar teruggrijp.”

Belangrijke stem

Het was voor het Amerikaanse kledingmerk een gemakkelijke keuze om uiteindelijk met Emily te gaan werken, want afgezien dat het uiteraard een beeldschone vrouw is, is Ratajkowski’s boegbeeld en heeft ze inzicht in de problemen waarmee vrouwen worden geconfronteerd, zegt AGJeans CEO Glenn MacMahon. “Emily is een belangrijke stem voor vrouwen als het gaat om kwesties variërend van bodyshaming op sociale media tot het empoweren van vrouwen om hun seksualiteit op hun eigen voorwaarden uit te drukken”, geeft hij aan. “Emily heeft geholpen bij het creëren van een maatschappelijke verschuiving in het verhaal over hoe vrouwen zich uitdrukken via hun uiterlijk – wat ze dragen en hoe ze het dragen.”

En ja, dat is wel iets wat Emily afdwingt. Emily is natuurlijk een ervaren kracht die haar vrouwtje wel staat en haar inzichten en zelfvertrouwen straalt af op deze volledige collectie.

De foto’s zijn gemaakt door fotograaf Oliver Hadlee Pearch in New York City.

    
 

 

 

Reageer op artikel:
All-time favourite Emily Ratajkowski schittert in denimcampagne
Sluiten