BMW is er klaar mee en verandert haar logo drastisch

04 mrt 2020, 20:00 Machines
auto bmw 170a4dabbb3 large
BMW heeft sinds het vertrek van Karl Rapp in 1917 altijd haar logo praktisch hetzelfde gehouden. Natuurlijk veranderde het af en toe, maar nooit zo erg als bijvoorbeeld een chick zonder en met make-up. Niet dat ze minder mooi zijn zonder make-up, maar je snapt de vergelijking. Dames zijn natuurlijk hartstikke mooi zonder make-up.

BMW

Nu anno 2020 alles verandert doet BMW er een schepje bovenop. Ze gooien het stuur om en hebben het logo drastisch veranderd. Lekker plat, net zoals Instagram dat met hun logo deed. Is tegenwoordig helemaal hip. We zien nu dus niet meer de blauw-witte propeller omringd door een zwarte rand en de BMW-letters, maar compleet zonder zwarte rand. Erg modern, maar nog wel even wennen.
De eerste slimmeriken zagen tijdens de onthulling van de BMW i4 concept car al dat er een ietwat vreemd logo op de wagen zat. Maar omdat het maar om een concept ging, zochten de mensen er niet zoveel achter. Maar alles veranderde toen Bayerische Motoren Werke al zijn profielfoto’s op social media veranderde. Het is nu dus een 2-d design met enkel de logo en kleurtjes van BMW, ook is er een beetje chrome aan het logo toegevoegd, past netjes bij de nieuwe BMW i4 én dat chrome zorgt toch voor een net wat chiquere uitstraling. Wij vinden 'm in ieder geval wel vet.
Delen met
Ook interessant