Meghan Markle komt met zoete verrassing en lanceert eerste product van haar lifestylemerk

Vanaf nu is de knappe Meghan Marmelade de onbetwiste jamprinses. De royalty heeft zojuist het debuutproduct van haar lifestylemerk, American Riviere Orchard, gelanceerd. De hertogin van Sussex zet haar eerste stappen in de wereld van aardbeienjam en het lijkt erop dat ze een goed bewaard recept achter de hand had, waar blijkbaar een markt voor is.

Er waren slechts 50 jampotten beschikbaar, die Meghan verdeelde onder bevriende influencers. Twee van hen hebben hun potjes op Instagram laten zien, maar waar de rest gebleven is, blijft een mysterie. Helaas, want we hadden die jam graag op onze scones gesmeerd.

American Riviere Orchard

Meghan zit niet stil; ze heeft nog veel meer plannen om haar merk uit te breiden. Haar lifestylemerk, American Riviere Orchard, werd vorige maand gelanceerd, en uit de aanvragen voor handelsmerken blijkt dat er ook andere producten op de markt zullen verschijnen. Geruchten gaan zelfs dat er een kookboek op komst is. Misschien maakt Meghan zich klaar om haar koninklijke keukenschort aan te trekken en haar geheime pannenkoekenrecepten te delen.

Rebranding van Meghan Markle

Het lijkt erop dat we afscheid moeten nemen van de merken en bedrijven van Meghan en prins Harry. Die gericht zijn op hun tijd als werkende royals, zoals de Netflix-film Harry en Meghan en de memoires van prins Harry, Spare. Ze zijn namelijk bezig met een rebranding.

We maken ons dus klaar voor de volgende grote hit: een show gewijd aan koken, tuinieren, entertainment en het vieren van vriendschap. Het lijkt een geweldig concept waarbij Meghan en Harry laten zien hoe je een koninklijke barbecue houdt. Ze komen met twee nieuwe series, die beide op Netflix zullen verschijnen.

En wat betreft de prijzen van al deze prachtige producten en wanneer we ze kunnen verwachten? Dat blijft nog even een verrassing. Maar het zal vast de moeite waard zijn om er een paar koninklijke centen aan uit te geven.

Reageer op artikel:
Meghan Markle komt met zoete verrassing en lanceert eerste product van haar lifestylemerk
Sluiten