Terwijl de eerste twee elitaire tweewielige EV's bijna in
productie zijn, heeft Curtiss alweer zijn nieuwste ontwerp onthuld met deze Hades 1 Pure. De nieuwe bare-metal 1 Pure-spec staat garant voor gepatenteerde RaceTech-geschokte ophanging en zwenkarm, 19-inch koolstofvezelwielen en aandrijflijn - die indrukwekkende getalletjes met zich meebrengt; 217 pk en 147 nm koppel genereert - hoewel een aantal structurele en cosmetische veranderingen.
Het aluminium chassis van de CNC is opnieuw bewerkt en bestaat nu uit
een paar zijplaten die een onderbuis aansluit op de voorkant van het eerder vrijdragende, kogelvormige batterijpakket van de Hades. De cirkelvormige uitsparing in Warhawk-stijl net achter de kop van de originele Hades is niet meer en de zitting en lederen kniestukken werden ook vernieuwd voor de Pure-versie, net als de bevestigingsplaten van de voetpedalen, voorste en achterste spatborden en lagere vering poot (die nu wordt aangeboden in koolstofvezel), tussen een paar andere kleinere aanpassingen. De herziene Hades 1 Pure is gepland om in het voorjaar van 2020 in productie te gaan. Wees er maar zuinig op, want je hebt toch €53.830,80 onder je reet zitten.