Dat Geraldine tot onze absolute favorietjes behoort mag duidelijk zijn. Ze heeft sinds 2016 vijf keer in de top tien gestaan van onze lievelingslijst, de FHM500. We snappen dan ook maar al te goed dat Van Gils de drang voelde om deze schoonheid voor hun campagne te strikken. En dat levert natuurlijk lekkere beelden op. Campagne
Niet alleen Geraldine schittert in de nieuwe Van Gils campagne. Zelfliefde staat namelijk centraal en daar horen meerdere mensen bij. De taak van Geraldine is om zichzelf te verleiden in de spiegel. Als dat geen zelfliefde is, dan weten wij het ook niet meer. Ze schrijft bij haar Instagrampost: “I love me for me! Do you love you?” Goed gesproken Ger!
#nonstereotype
Het Nederlandse parfummerk presenteerde afgelopen jaar Geraldine als het nieuwe gezicht van Van Gils. Het merk bracht toentertijd een uniseks luchtje uit, waarmee het merk inclusiviteit en genderneutraliteit wilde uitstralen. Dit leverde uiteraard heel wat heerlijke plaatjes op. En, FHM zou FHM niet zijn als we deze beelden ook niet even met je zouden delen…