Het lijkt heel simpel, maar laat ons alsjeblieft geen vlog opnemen want dat is het meest ongemakkelijke stukje video dat je deze week te zien krijgt. Gelukkig zijn er mensen die dat heel wat beter kunnen en bij wie het helemaal vanzelf gaat. Gelukkig zijn dit doorgaans nog prachtige dames ook, zo bewees onze Social Media Queen Award.
Zoals elk jaar is de FHM500 bezaaid met prachtige dames die het internet een betere plek maken. We laten jullie graag kennis maken met de top 10 omdat we zo trots op deze dames zijn, maar we kunnen ons goed voorstellen dat jullie met nóg wat beter kennis willen maken. Daarvoor hebben we een oplossing, het hele blad kun je hier gewoon bestellen!
Deze bloedmooie vrouw studeerde ooit af als fashion stylist bij de Vogue Academy. Toen wisten ze niet wat wij wel weten: Stephanie komt nog beter uit de verf als je haar vóór de camera zet. Wat een pretpakket.
Lotte groeide razendsnel uit tot een social-media fenomeen. Ze wisselt hilarische plat-Rotterdamse filmpjes af met verleidelijke content in haar eigen kleding. Het doel is duidelijk: “Ik wil een shockeffect.”
We hebben dit jaar met heel veel plezier naar Expeditie Robinson gekeken. Tot Juultje naar huis ging. Toen werd het ineens een stuk minder leuk. Voor ons zal je altijd de winnaar zijn, Juul!
Als moeder van de Nederlandse influencers is Anna niet weg te denken uit de FHM500-top. Inmiddels is ze uitgegroeid tot veel meer dan de leuke plaatjes op the gram. Een businesswoman pur sang.
De podcast van Gwen loopt als een trein. Wij kijken het liefst de video’s, want van Gwen word je instant vrolijk. Kijk onze aflevering met Gwen in FHM’s Vrouwen aan de Top maar terug!
Op haar 11e begon ze al met het uploaden van video’s op YouTube waarbij ze zich richtte op vlogs, mode en cosmetica. Het heeft haar geen windeieren gelegd, want nu ze 18 is heeft ze al een bak aan ervaring opgedaan. Ze gaat dan ook als een speer op TikTok en Instagram, met miljoenen volgers als resultaat. Razendpopulair, prachtig, lief en nu ook nog een Top-25 notering in de FHM500. De wereld ligt aan haar voeten.
Wij zijn gewend dat er 24 uur in een dag zitten. Bij Mootje zijn het er 64. Ze houdt miljoenen volgers op de hoogte, heeft een steengoede podcast, twee bedrijven en voedt ondertussen een kleine op. Niet gek dus dat vloggen op YouTube er even niet meer inzat. Oh enne, ze is weer single…
Nien brak door op YouTube en is inmiddels booming op alle sociale media. Haar TikTok moet je volgen. Er komen geregeld lekkere recepten, die ze bundelde in haar kookboek, of coole partytricks voorbij. Vorig jaar had Nina groot nieuws: zij en Kalvijn gaan trouwen! Feest!
Het is dat Marijn vorig jaar al de Social Media Queen was. Dit jaar was ze wederom de koningin van het internet. Met haar volgers op TikTok kan ze tien keer de Johan Cruijff ArenA uitverkopen. Al zal ze als Friezin misschien liever 46 keer Thialf vullen.
De Social Media Queen Award is voor een vrouw die uitblinkt op de social-media kanalen. Als er één vrouw is die haar bereik op positieve wijze heeft ingezet dan is het Linda Hakeboom wel. Linda werd in 2020 gediagnosticeerd met kanker en bracht de afgelopen jaren haar ziektetraject op indrukwekkende wijze in beeld. Een dubbel en dwars verdiende titel voor een inspirerende, bloedmooie en fantastische vrouw.
Benieuwd naar de hele shoot en het interview met Linda? Bestel hier jouw eigen brand new FHM500!