Een goede bril maakt de man, en om die reden helpen wij je graag een handje. De eerste vraag is natuurlijk: heb je überhaupt een bril nodig? Zo ja, dan word het interessant. Welke vorm bril past bij jouw hoofd? En welke montuurtjes zijn op dit moment het beste om te dragen? Er komt nog al wat bij kijken als het gaat om scherp zicht én fashion. Wij gaan jullie proberen een handje te helpen.
Wij zijn ervan overtuigd dat je met het juiste montuurtje een goede indruk kan maken met je bril. Mocht hier niks voor je bij zitten, dan is deze hightech bril wel wat voor je.
Duidelijk kunnen zien is natuurlijk van onschatbare waarde, sommige mensen vertikken het om een bril te nemen. In plaats daarvan proberen ze met half dichtgeknepen ogen te zien hoe laat het is op de klok, is toch kansloos man? Zie je geen ene moer of heb je zo je twijfels? Ga dan eerst even met die twee kijkers een oogmeting doen . Praten we daarna wel weer verder!
Ook in het najaar wil je stijlvol voor de dag komen. Hier hoort natuurlijk een slik montuurtje bij die volledig aan de brillentrends van nu voldoet. Ook dit najaar liggen er weer nieuwe, fenomenale, geile brillen voor je klaar. Er zijn vier trends die op dit moment het verschil maken. Soft vintage is de eerste trend en onze favoriete bril binnen deze trend is de Heritage:
Ben je juist op zoek naar iets stoerders? Kies dan een montuurtje uit de Bold Iconics trend.
Durf je het aan om iets opvallends te dragen? Ga dan voor de trend Night to Day . Het mag dit jaar allemaal wat exclusiever en uitdagender. Wat normaal alleen 's avonds gedragen werd mag nu ook overdag geshowd worden. Je bent een excentriek mannetje of je bent het niet!
De trend waarin alles een maatje groter mag zet zich ook door in de huidige montuurtjes. In de Fabulous Metal trend vind je oversized modellen met een shiny look door het gebruik van metalen frames. Dus heb je wat te compenseren, neem vooral een kijkje in deze collectie. Onze favoriet?:
Zit er nog niet helemaal bij wat je wilt? Zoek dan zelf naar je favoriete montuurtje.