Normaal gesproken zien we de nieuwe collecties van Hunkemöller altijd verschijnen op een catwalk, waarbij de modellen stralen in diverse setjes prachtige lingerie voor een groot publiek. Zoals we allemaal weten is tegenwoordig niets meer zoals het normaal gesproken was en dus moest ook Hunkemöller een creatieve oplossing bedenken. En die hebben ze gevonden. Time to be seen
Het marketing team van Hunkemöller heeft zeker goed zijn best gedaan om een spectaculair alternatief te bedenken om de nieuwe collecties kenbaar te maken aan de wereld. In plaats van een echte runwayshow werd er dit jaar een digitale catwalk in elkaar geflanst waar de modellen op mochten flaneren, en dat deden ze natuurlijk fantastisch. De show werd opgenomen in de Beurs van Berlage in Amsterdam, uiteraard conform alle coronamaatregelen.
De lancering van de nieuwe collecties had het thema “Time to be seen”, en werd digitaal bijgewoond door media, influencers en ambassadeurs. Het verhaal onderzoekt de meest gewaagde fantasieën van vrouwen en viert hun vrijheid en het creëren van eigen dromen in vier prachtig vormgegeven werelden. Deze werelden vieren women empowerment , zelfvertrouwen, leuke tijden en de vrijheid om jezelf uit te drukken. Een hele missie om dat goed op beeld te zetten, maar het resultaat mag er zeker zijn.
Hunkemöller
Er werden vier verschillende collecties geïntroduceerd om de vier verschillende kanten van de moderne vrouw te weerspiegelen. De eerste is de Premium Lounge, waarin verschillende luxe lingeriesetjes van meerdere kleuren en stoffen de show stelen. De tweede collectie is de P.O.P - Power of Positivity - collectie, die bestaat uit chille ondergoedsetjes en huispakkies in felle tinten. De derde collectie is de Swimwear Shines collectie, waar natuurlijk de meest mooie bikini's in alle prints en kleuren uit voortkomen. De vierde en laatste collectie is de Private Collection, die als afsluiter van de show diende. Het is een gewaagde collectie, met heerlijke kanten setjes en felrode items die ons even meenemen naar onze stoutste dromen.
Hunkemöller CEO Philip Mountfort zegt zelf dit over de show en de nieuwe collecties: "Er zijn zoveel unieke kanten aan ons publiek, onze vrouw - ze heeft het allemaal. Ze is altijd haar unieke zelf. Deze film en de vier vertegenwoordigde collecties brengen de verschillende kanten van haar tot leven. Binnen de collecties wil Hunkemöller elke vrouw vieren voor wie ze werkelijk is en haar helpen haar mooiste zelf te zijn."