FHM bestaat dit jaar 20 jaar. Dat hebben we bijvoorbeeld gevierd met een All Time Favorite Award en bijbehorende fotoshoot van Yolanthe. In die jaren is er een hoop gebeurd. Hoofdredacteur
Chris Riemens was te gast in de
BMY Podcast van presentator Joost Koning om te praten over 20 jaar FHM.
De BMY Podcast is al 37 afleveringen onderweg en heeft voornamelijk gasten die werkzaam zijn de creatieve industrie. Eerder waren onder meer John de Mol, Jort Kelder en Top Notch-boss Kees de Koning te gast. Maar ook artiestenmanager Nathan Moszkowicz,
Day1-boegbeeld Jay Jay Boske en Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg gingen in gesprek met
Joost Koning .
Stagiair
In de podcast met FHM-hoofdredacteur Chris Riemens gaat het over 20 jaar FHM waarin een hoop is gebeurd. Chris zelf is al 10 jaar werkzaam bij het magazine. In 2010 kwam hij de dag na de WK-finale binnen gelopen als stagiair, om nooit meer te vetrekken. Van stagiair naar hoofdredacteur, hoe zag die weg eruit?
Ontwikkelingen
In de jaren die volgende maakte hij de overstap van maandelijks tijdschrift naar online magazine en met FHM500 groeide uit tot een campagne van megaproporties. En hoe is die samenwerking met Tabac Fragrances eigenlijk tot stand gekomen?
BMY Podcast
In een halfuurtje leer je meer over de geschiedenis van FHM, de FHM500 en hoe het leven van een hoofdredacteur eruit ziet. De BMY Podcast is te beluisteren via de Apple Podcast app en
Spotify . Of je klikt 'm hieronder direct aan natuurlijk. Veel luisterplezier!