IJsklonten in de winter zijn je grootste vijand. Ten minste, als het om jouw of je partners voeten gaat. Gelukkig is daar Feet This: een sokkenmerk van Nederlandse bodem. Het bedrijf wisselt van eigenaar, maar zorgt er nog steeds dat jij er lekker warmpjes en, ook niet onbelangrijk, stijlvol bij zit. Jij wilt vast het naadje van de kous weten… Hans Breuker neemt het stokje over van Nederlands oudste sokkenmerk.
style="font-weight: 400;">In de hoofdrol: de sokken dus van Feet This. Het merk werd in 2011 opgericht en bestaat dus intussen alweer 9 jaar. Dit zijn niet zomaar de sokken die je bij de Action haalt, maar in plaats daarvan sokken met een fijne, luxe pasvorm. Zo hebben ze een dubbele zool, extra split in de hiel, een verstevigde boord en krijg je niet zo snel gaten bij je tenen. Wil jij een verantwoordelijke sokkendrager zijn? Dan ben je dus hier op de goede plek! De sokken worden verantwoord geproduceerd en zijn duurzaam en slijtvast. Ook is er voor ieder wat wils, want de sokken zijn in maar liefst 32 effen kleuren te krijgen. En ook wel zo lekker, de collectie veranderd nooit…
Omdat Martijn den Besten het te druk kreeg met werkzaamheden elders, besloot hij Feet This in de verkoop te zetten. Hans Breuker ook wel bekend als eigenaar van marketingbureau De Relatiemarketeers. Hans is terecht blij met z’n nieuwe project. “Ik ben zelf fan van het eerste uur en koop al jaren sokken van Feet This. Ik ben dus vereerd en blij dat wij wat liefde mogen geven aan het merk.” Met Hans aan het roer kan het merk dus volop doorgroeien en meer bekendheid krijgen. Want hé, wie wil er nou niet een verantwoorde, goede kwaliteit sok?
Sokken zijn net als uien, iedereen kan altijd nieuwe gebruiken. Dus geven wij een paar setjes van Feet This weg! Winnen? Tag in de comments op Facebook waarom jij dit wil winnen en wie weet lopen jouw voeten er wel stylish bij deze zomer.