Succes behaal je niet zomaar. Tenzij je de jongste telg van Bill Gates of Jeff Bezos bent, moet je keihard werken voor je centen. Een dikke auto met een prijskaartje van zes cijfers en een leuk optrekje zijn dan een beetje het ultieme doel. Toch mag je af en toe wel om je heen kijken en stil staan bij de 'grind' die je hebt doorstaan op jouw weg naar ultieme vrijheid. Huychman helpt je er een stukje bij.
Het modemerk werd opgericht door Hugo Mak en is, hoe kan het ook anders met de naam Huychman (spreek je wel op z'n Engels uit), een Nederlands merk. Kleding straalt uit wie je bent en wat je belangrijk vindt in je leven. Hugo begreep dat. Hij schrijft onder andere: "Ik wil je inspireren om de donkere tijden te omarmen die nodig zijn om de beste versie van jezelf te worden. Zo is het licht van je succes echt van jou." Met de hashtag #EmbraceTheDark willen ze laten zien dat iedereen wel eens tegenslagen heeft gehad, maar dat ze die omarmt hebben. Huychman is er dus voor de mensen die echt de 'grind' van het leven durven te vieren. "De moeilijke tijden zijn de momenten waarop je de meeste groei doormaakt," zegt Hugo.
De typische leeuwenkop van Huychman is het symbool van een merk dat volhardend zijn viert. Het elegante, stoere dier pronkt op dit moment op een rood, wit en zwart T-shirt. De shirts zijn gemaakt van premium katoen en hebben een slim fit. Het shirt sluit dus mooi aan met jouw lichaam. Iets voor jou in de kledingkast? Je kunt een shirt winnen ter waarde van €49,95! Check onze Facebookpost voor meer informatie over hoe je kunt meedoen en winnen.
Oh, enne, wil je gegarandeerd zijn van een Huychman in de kast? Check dan hun website .