Iedereen heeft een eigen smaak, je eigen stylo. Jägermeister heeft zijn fles gepimpt en zojuist de gloednieuwe - op underground Berlijn geïnspireerde - campagne 'It's a matter of taste' gelanceerd. Daar zijn ze trots op. Zo trots dat ze een online contest opzetten waar jij, mét je eigen smaak, een reis naar Berlijn mee kunt winnen.
Jägermeister gaat de uitdaging aan van de verschillende smaken. Want voor alles geldt; de ene vindt het geweldig maar de ander vindt het ruk. Het Duitse drankmerk weet dat zij geen uitzondering zijn maar zet dit om in een toffe campagne.
Ze willen een unieke verzameling van smaken creëren. Als jij bijvoorbeeld van Chance the Rapper houdt, je schoenen afstemt op de kleur van je pet en elk weekend luchtgitaar speelt bij Café Vergane Glorie willen ze jou op hun online galerij hebben. Dit doe je door je stijl te delen op social media met #matteroftaste en wie weet win je dan wel één van die trips naar Berlijn. Dit geldt niet alleen voor stijl – het delen van personal taste mag natuurlijk in de breedste zin voor het woord! Dit doe je door wat jij gaaf vindt te delen op social media met #matteroftaste en wie weet win je dan wel één van die trips naar Berlijn. Wees er wel snel bij, want voor je het weet schiet je kans voorbij.
Bij Jägermeister hebben ze een sportschooltje gepakt want de brede schouders van de nieuwe fles zijn niet te missen. Mede dankzij de dop met de signature van Curt Mast, uitvinder van Jägermeister, ziet de fles er fancy uit. Die kleuren prima bij onze ijskoude vriezer.