Een burgerrestaurant in
Canada heeft items op zijn menu hernoemd, zodat klanten ze kunnen factureren bij hun werk, een zet waarvan gebruikers van sociale media zeggen dat het 'geniaal' is. Wij sluiten ons daar volledig bij aan. Wij zouden ook kilo’s aan friet, uhhhh ik bedoel paperclips bestellen.
'Bestellen. Eten. Factureren. Repeat.'
Good Fortune Burger in Toronto, Ontario, heeft stiekem de naam van een aantal van zijn hamburgers en bijgerechten op Uber Eats en DoorDash veranderd, waardoor mensen worden aangemoedigd om te 'bestellen'. Eten. Factureren. Repeat.' De kenmerkende Fortune Burger is een 'nietmachine' geworden, terwijl de Diamond Chicken Burger nu een 'Erase Whiteboard' is. Ideaal voor die lange werkdag. Als je zin hebt in de Double Your Fortune-burger, die is nu gecamoufleerd als een ander kantoor-item, met een beschrijving die luidt: "The Double Your Fortune is nu een laptopstandaard. Geniet ervan. Factureer het dan. Bedankt baas."
Een andere vermelding voor een vegetarische burger voegt eraan toe: "Heb je tijdens de lunch of het diner gewerkt? Pak deze Smaragdgroene Veggie Burger, vermomd als oortjes voor je telefoon, en betaal het dan aan de grote man."
Van friet naar HDMI-kabel
Het zijn niet alleen de hamburgers van het restaurant die als kantoorartikelen aangeboden zijn, je kunt ook wat friet kopen vermomd als een 'gevlochten HDMI-kabel', een gemberbier dat nu 'Yellow Lined Sticky Notes' is of een San Pellegrino die is herboren als 'Ball Point Black Inktgelpennen'.
Gelukkig, als je een beetje eerlijker wilt zijn, is er ook de mogelijkheid om de items onder hun gebruikelijke naam te bestellen.
Don't get fired
Omdat het zo immens populair en veelal werd gedeeld op social media, heeft Good Fortune Burger klanten ook gewaarschuwd: "Don’t get fired." Na het lezen van deze overheerlijke lekkernijen kunnen wij niet wachten om die
frituur of airfryer weer aan te gooien en te genieten van een
overheerlijk biertje in de zon.