Beats by Dre heeft zojuist hun nieuwste campagne gelanceerd, The King & The Viking met niemand minder dan Erling Haaland en LeBron James. Daarmee is Haaland toegereden tot team Beats-team als merkambassadeur. We zetten het allemaal op een rijtje voor je. Stel je eens voor: Beats by Dre, het iconische koptelefoon- en audiomerk, heeft een absolute legende en eentje in wording uit verschillende werelden samengebracht. Ten eerste hebben we
LeBron James, de onbetwiste koning van de NBA. En dan is er
Erling Haaland de Viking van de voetbalwereld. Deze jongens staan de top van hun kunnen en werken samen voor iets heel speciaals.
Big deal
Erling Haaland, de jonge en ongelooflijk getalenteerde voetballer, is nu een officiële merkambassadeur voor Beats geworden. Dat kan je best een big deal noemen. Het betekent dat hij het merk zal vertegenwoordigen en we kunnen verwachten dat hij voor de wedstrijden zijn deuntjes luistert met een stylish Beats-koptelefoon. Als je Haalands goalscorend vermogen hebt gezien, weet je dat het bij hem om precisie en kracht gaat. Net als de Beats-koptelefoon, idee een goede geluidskwaliteit en dreunende bas levert.
Campagne
Wat The King & The Viking champagne allemaal betreft, draait het allemaal om het benadrukken van de passie, toewijding en status die de twee atleten in hun respectievelijke sporten met zich meebrengen. Ze zijn echte inspiratiebronnen en deze campagne weerspiegelt hun energie, hun drive en hun liefde voor muziek en sport.
Lekker bezig Dre!
Beats by Dre staat bekend om zijn stijl en kwaliteit. Als je aan hun producten denkt, denk je waarschijnlijk aan die herkenbare koptelefoons en oordopjes die de muziekwereld stormenderhand hebben veroverd. Nu Haaland aan boord is, maken ze op grote schaal gebruik van de voetbalwereld. Ze hebben de wereldwijde aantrekkingskracht van de sport onderkend en Haalands charisma en talent maken hem tot de perfecte ambassadeur.
Lebron is de bomb
LeBron James daarentegen is geen onbekende in de Beats-famlilie. Hij is al een lange tijd het gezicht van het merk en is een grote fan van de producten van onze
Dr. Dre. Zijn betrokkenheid bij deze campagne voegt net dat extra superstergevoel toe. Als je LeBron met zijn Beats ziet, is dat als een teken van goedkeuring: als het goed genoeg is voor hem, is het zeker goed genoeg voor ons!
Dus of je nu een voetbalfanaat bent, een basketballiefhebber of gewoon iemand die van Beats houdt, deze campagne heeft voor ieder wat wils. Het is een bewijs van hoe sport en muziek op de meest opwindende manier samen kunnen komen.
De reclame met de twee supersterren is zeker het kijken waard, Check hem hieronder nog effe!