3 moddervette e-bikes die zijn gemaakt door automerken

30 mei 2019, 10:00 Machines
3 ford
Toen de e-bike net kwam werd je gezien als een luie hond op bejaardenvervoer, maar inmiddels heeft de e-bike de algemene opinie compleet weten om te draaien. Niet in de laatste plaats dankzij een aantal frisse verschijningen. Ook de automerken hebben zich de afgelopen jaren al gewaagd aan het ontwerpen van een e-bike. Dit zijn de drie vetste exemplaren.
De kans dat je deze fietsen ooit gaat bemachtigen is nihil, dus moet je je aandacht elders focussen. Trivio biedt tal van vette fietsonderdelen om je fiets of e-bike van een upgrade te voorzien. Van bidonhouders tot een heel repartiepakketje voor onderweg. Als je iets nodig hebt voor je fiets, dan moet je hier zeker even een kijkje gaan nemen.
1 audi

1. Audi e-bike

Van de designkoningen uit Ingolstadt mag je wat verwachten op het gebied van looks. Die verwachtingen weten ze met deze Audi e-bike dubbel en dwars waar te maken. De fiets is gemaakt van carbon fiber en beschikt over een motor met liefst 2.500 watt. En of je daar een potje mee kunt knallen! Is alleen wel illegaal, dus ze zullen met een minder potentie versie moeten komen. Leuk detail: de bike beschikt over een wheelie mode. Jammer dat ‘ie nog niet in massaproductie is gegaan, want dit smaakt naar meer. We zijn er klaar voor Audi!
2 smart

2. Smart e-bike

Geen mini e-bike voor Smart, wel een heel tof ontwerp! Deze is daadwerkelijk op de markt gekomen en werd verkocht voor ¢3.150 dollar bij enkele Smartdealers. Niet goedkoop, maar het design mag er ook zijn. Met 350 watt heb je in elk geval genoeg power om de plaatselijke brug zonder zweetdruppels te trotseren.
3 ford

3. Ford e-bike

We zullen gelijk maar met het slechte nieuws beginnen, want de kans dat je deze ooit bij de plaatselijke dealer tegen zal komen is vrij klein. Ford heeft namelijk geen plannen om dit in productie te gaan nemen. Desalniettemin is het ontwerp heel tof. De batterij zit onder het zadel verwerkt, die je easy in- en uit kan klikken. Het design stamt al uit 2011, dus wordt het niet eens tijd voor een nieuw design? Wij zeggen: maak er een op basis van de Mustang. Reken maar dat die verkocht gaat worden.
Delen met
Ook interessant