We zien het vaker, vrouwen die influencer zijn én zich ontplooien tot ondernemers. Wij hebben er alleen maar respect voor en moedigen het zeker aan. Negin Mirsalehi is met haar merk Gisou een van die knappe influencers die een waar imperium hebben opgebouwd. Ze is al jaren heel geliefd op Instagram én in de FHM500! Stem dus nog steeds mee op haar via onze site! Wat al helemaal handig is aan deze volgorde van carrière maken, is dat je als influencer waarschijnlijk al een megagroot bereik hebt. Hier kun je dan natuurlijk je eigen producten op gaan promoten. Slim hè die vrouwelijke ondernemers in ons land?! Als je er dan ook nog eens zo uitziet als Negin, dan koopt al helemaal iedereen de producten.
Negin Mirsalehi
Negin is niet zomaar een influencer en ondernemer met een paar duizend volgers op Instagram. Nee, ze overtreft alles en iedereen met haar 7,2 miljoen volgers. We zien dagelijks de leukste en schattigste kiekjes met haar gezin en natuurlijk van Negin die zelf model staat voor haar miljoenenbedrijf Gisou.
Gisou
Gisou is niet zomaar een haar- en huidverzorgingsbedrijf. De Iraanse Mirsalehi familie houdt al zes generaties lang bijen. Hoe kan je dat dan omtoveren tot een miljoenenbedrijf? Precies, een cosmeticamerk beginnen waarin de honing van de bijen is verwerkt. Ge-ni-aal als je het ons vraagt! Geen wonder dat het bedrijf zo goed loopt. Open je TikTok en je ziet waarschijnlijk binnen drie swipes iemand die de bekende haarolie of lipgloss van het merk gebruikt.
FHM500
Negin is niet zomaar een favorietje uit de FHM500. In zeven jaar is zij in de ranking namelijk nog nooit hoger geëindigd dan nummertje 67. Dat kunnen niet veel vrouwen zeggen. Maar goed, kijk haar nou, ze hoort ook gewoon voor altijd in de top 100 te blijven staan toch?