Met bijna vijf miljoen volgers op Instagram behoort Negin Mirsalehi tot de grote influencers ter wereld. In Nederland is ze grootste">de grootste in de categorie bloggers & vloggers. Niet alleen de grootste, ze is ook de mooiste gezien haar vierde plaats in de FHM500. Dat Nederland en Iran een gouden combinatie is, wisten we al van
Anna Nooshin . Met Negin Mirsalehi hebben we het tweede onomstotelijke bewijsstuk dat bloed van beide landen een schitterende samenvloeiing is.
Met haar lange donkere glanzende haren, bruine twinkelende ogen en killerbody laat ze miljoenen mannen en
vrouwen vol bewondering kijken naar hun telefoonschermpjes.
20k per Insta post
Die volgers zijn flink wat waard trouwens. 4,7 miljoen and counting. Sommige foto’s worden meer dan 250.000 keer geliked. Daar kun je mee thuiskomen hoor. Ook bij de
merken, die maar wat graag gebruik maken van haar kudde volgelingen. Daar mogen de merken wel wat voor aftikken, want voor minder dan 20.000
euro per Instagrampost kunnen ze een tag of mention wel vergeten. Da’s
lekker verdienen.
Miljoenenbusiness van Negin Mirsalehi
Naast de Instagram, blog en YouTube-kanaal, zijn ze in 2015 ook nog een eigen bedrijf gestart: Gisou. Een haarverzorgingsmerk op basis van honing. Mooi meegenomen dat haar vader imker is en haar moeder kapper, met wie ze dus nauw samenwerkt. Tel daar het bereik dat ze al had bij op
en een succesformule is geboren. Vorig jaar leverde dat Negin 2,4 miljoen euro op aan verkochte producten. Alsjeblieft, nu jij weer.
Ooit begon ze samen het haar man Maurits en een stagiair, inmiddels werken er zo’n twintig mensen voor haar. Yep, Negin is lekker bezig. Ondertussen genieten wij met haar mee van reisjes naar het kosmopolitische New York, pittoreske kustplaatsjes in Italië of tropische stranden in Phuket.
Met recht in de top-5 van mooiste vrouwen van ons land! Negin zelf in huis halen?
Bestel dan nu de FHM500 hier online . Je moet er snel bij zijn, want vanaf a.s. weekend is ‘ie nergens meer te krijgen.