Je zou het niet zeggen, maar Jennifer Lopez mocht afgelopen zondag alweer 53 kaarsjes uitblazen. Wie jarig is trakteert, moet JLo gedacht hebben. Dus deelde zij een weinig verhullende foto op haar Instagram.
Uiteraard zit er een addertje onder het gras, want de superstar weet wel hoe zij de aandacht op zichzelf moet vestigen. Die aandacht kan ze nu goed gebruiken, want zondag lanceerde zij haar nieuwe bedrijven: JLo Body en JLo Beauty. Hoe kan je beter mondiale PR pakken door dit op te luisteren met een naaktfoto?
“We give all this care and attention to the skin on our face, but we sometimes neglect the body. It was important to me to create a skincare routine for the body to address its specific and unique needs, and we started with the booty”, schrijft de zangeres in de bijbehorende post.
Hartstikke slim en groot gelijk natuurlijk. In People Magazine gaf ze een interview ter ere van de launch van haar nieuwe beautymerken. “Ik ben zo oud als ik ben, maar ik voel me geweldig en gelukkiger dan ooit. Ik heb het gevoel dat ik halverwege ben maar pas net begonnen.”
Dat JLo een voorbeeld is voor veel vrouwen, blijkt bijvoorbeeld wel uit het FHM500 interview dat wij hadden met Kim Feenstra . “Ik heb mezelf voorgenomen om altijd een JLo te blijven. Ik ga sexy m’n kist in, hoe oud ik ook word.”
Eén ding weten we wel: Jennie from the block is niet meer beschikbaar op de markt, want een week geleden stapte ze in Las Vegas in het huwelijksbootje met oude bekende Ben Affleck. Jawel, de man waarmee ze in de early zeroes (2002 tot 2004) ook al een relatie had. Opdat ze maar oud en gelukkig mogen worden! Wij blijven ondertussen genieten van JLo haar fotoshoots.