Jade Anna in weinig verhullende outfit te zien op the gram

26 jul , 11:24 Girls
snapinstaapp 452815707 1080204463524964 5950015795665692976 n 1080

Jade Anna is een van de hotste vrouwen van Nederland. De 20-jarige influencer staat dit jaar op de 57e plek in de FHM500 en dat is met een reden. Ze is op jonge leeftijd al bezig met een indrukwekkende carrière en haar looks mogen er zijn. Dat bewijst ze maar weer eens in haar laatste Instagrampost.

Jade Anna van Vliet leerden we kennen als de vriendin van YouTuber Gio Latooy. Na een knipperlichtrelatie, inclusief emotionele break-up announcementvideo’s, werd de stekker definitief uit de verkering getrokken. Inmiddels zijn beiden gelukkig in de liefde. Gio heeft een nieuwe vriendin waarmee er al een baby in aantocht is, terwijl Jade Anna het hart heeft veroverd van Ajax-voetballer Kenneth Taylor.

Jade Anna 

Met een miljoen volgers op Instagram en 1.8 miljoen volgers op TikTok heeft Jade Anna zich in de afgelopen jaren opgewerkt tot een van de grootste flu flu’s van ons land. In een interview met Linda.Meiden zei ze: “Mijn hoofd staat altijd aan. Ik werk mentaal hard. Bij sommige banen plof je na je werk thuis op de bank en hoef je niets meer. Wat ik doe, stopt nooit. In bed lig ik te malen over wat ik morgen moet posten. Maar ik werk graag, want ik vind het heel leuk.”

Negatieve comments

Voor dat de social media toetsenbordhelden in de pen willen klimmen om hun beklag te doen: ze klaagt niet, ze legt alleen uit hoe haar werk eruitziet. Of je nou wil of niet, dealen met negatieve comments op social media is ook iets wat bij het leven van een influencer komt kijken. In datzelfde interview zegt ze daarover: “Heel raar, maar die comments raken me niet. Misschien ongezond, maar ik ben het gewend. Ik sta sterk in mijn schoenen. Wel heb ik de neiging om mezelf te verdedigen. Laatst postte iemand dat ik FaceApp gebruik (een applicatie om foto’s mooier te maken), terwijl dat het laatste is waaraan ik wil meedoen. Ik heb last van hormonale acne en deel dat júíst.”

Hot

Met samenwerkingen op social media verdient ze een goed belegde boterham. Dus plaatste ze gister een samenwerking met lingeriemerk Lounge Underwear. Het leverde haar in een dag zo’n 84.000 likes op. Dat snappen we, als je de foto’s ziet. Zeg Jade, wordt het niet eens voor een FHM-fotoshoot?

Delen met
Ook interessant