Om je even in Braziliaanse sferen te wanen, daar maakt iedereen natuurlijk tijd voor vrij. Chill ‘m net zo hard als dat ze op de Copacabana doen en geniet van deze ongelofelijke Braziliaanse schoonheid. Cindy Mello, d’r achternaam Mello betekent zorgzaam en creatief. Dat past perfect bij d’r, want naast dat ze topmodel is, heeft ze een gouden hart. Daar zo meer over.
Probeer je maar even in te beelden, je bent op de Copacabana, Rio de Janeiro, een balletje aan het trappen op het schitterende strand met je vrienden, komt een parel van mevrouw Mello langsgelopen. De volledige focus voor het spel verdwijnt en je kan alleen nog maar naar haar kijken. Badoem, bal in je gezicht. Je lette als enige niet meer op het spel, maar zag wel Cindy lopen, dan ben je voor ons alsnog gewoon de grote winnaar.
Een paar jaartjes geleden maakte Cindy Mello een flinke entree dankzij een coole campagne met niemand minder dan Pamela Anderson. En plots ja, je verwacht het niet, dat was d’r grote doorbraak. Met 1,4 miljoen fans op Instagram en allerlei dikke deals met grote merken, is ze gewoon een vaste waarde in de modewereld geworden.
De Braziliaanse beauty heeft voor merken als Dior, Victoria's Secret, Fendi en Jimmy Choo gewerkt. En voor de leuk, kwam ze ook nog met d’r nieuwe en bovendien eigen lijn, Mello The Label.
Tussen al die ‘leegte’ van het moddellen bestaan door zet ze zich ook nog even in voor andere doelen. Zo steekt ze al die centjes die ze verdient niet in eigen zak. Ze zet zich in voor Yamba Malawi, een goed doel waarmee ze jongeren in Malawi (Afrika) probeert te helpen. Zoals we al zeiden, ze heeft een gouden hart, op de juiste plek.
Maar goed, genoeg over Cindy, laten we onze ogen even laten masseren door deze Braziliaanse schoonheid.