Beroemdheden schitteren in de nieuwe campagne van het lingeriemerk van Kim Kardashian

21 sep 2022, 17:00 Girls
307996806 190230773415886 305508984780334633 n

Het kindje en pareltje van Kim Kardashian heeft weer een nieuwe campagne gedropt. Dan hebben we het natuurlijk over haar lingeriemerk SKIMS. Het heeft even geduurd, maar na een proces van drie jaar is er een compleet nieuwe bh-collectie ontwikkeld. Of zoals het merk zelf zegt: “It’s time for a better bra!”

Volgens het merk van onze lieftallige Kim zijn de beha’s ontwikkeld voor de behoeften van elke vrouw. De collectie biedt het beste comfort en heeft de beste vorm die je ooit zult dragen, laten zij weten. In de oogverblindende campagne stralen natuurlijk ook weer een hoop beroemdheden.

Grote namen

Popzangeressen Becky G en Cassie, actrices Brookie Shields, Indya Moore en Juliette Lewis en komiek Chelsea Handles stelen de show. Maar er zijn ook 50 burgers uit alle lagen van de bevolking te zien. Van serveersters en verpleegsters tot monteurs en CEO’s. Oftewel: alle soorten en maten vrouwen komen in de campagne voorbij. Zoals de campagne zelf ook zegt, de collectie voorziet elke vrouw in haar behoeften.

De campagne is geschoten en geregisseerd door kunstenaar Vanessa Beecroft. Zij heeft ervoor gekozen om heldere achtergronden en decorstukken in grijstinten te gebruiken. Hierdoor wordt alle aandacht op de modellen gevestigd.

Campagne

“We willen dat vrouwen zich comfortabel voelen in hun bh, maar vooral zelfverzekerd. Dit is de grootste campagne van SKIMS tot nu toe. Ik zou me ook niet meer vereerd kunnen voelen dan nu. Dat ik met zulke geweldige vrouwen heb mogen werken die deze campagne tot leven hebben gebracht”, zegt Kim. Deze vrouw, die we vooral kennen door haar dikke ass, heeft als medeoprichter van SKIMS een nettowaarde van bijna €1,8 miljard bereikt. Een prijzige vrouw dus.

Dat de collectie op 27 september gelanceerd wordt en er een wachtlijst is waar je je voor kunt inschrijven, hoeven we je eigenlijk niet te vertellen. Maar voor het geval dat je enthousiast bent en je vriendinnetje wil verrassen, hebben we het toch maar gedaan. Jij bent natuurlijk gewoon nieuwsgierig naar de foto’s van campagne en daar doen we ook niet moeilijk over.

Delen met
Ook interessant