1. Home
  2. Sportieve promo artikelen worden de zakelijke trend van 2023

Sportieve promo artikelen worden de zakelijke trend van 2023

11 dec 2022, 8:00 Entertainment
pexels anna shvets 4482934
Promotionele producten worden in bijna alle sectoren gebruikt om snel de aandacht van het publiek te trekken en een goede eerste indruk te maken. De sport- en fitness industrie is niet anders. Het maakt niet uit of je hardloopt of fietst in een sportclub, sportschool, sportteam of een bedrijf in sportartikelen. Deze sportartikelen worden steeds meer een hype. Je ziet ze overal terug. Niet alleen voor sporters, maar ook steeds meer in het dagelijks leven. Een van de meest effectieve manieren om je bedrijf te promoten is door middel van promotioneel drinkgerei en dat is dan ook precies waar we het over gaan hebben. 5 redenen waarom promotioneel drinkgerei een van de meest effectieve manieren is om je product te promoten in 2023.

#1 herhaalde blootstelling aan jouw merk

Kun je je herinneren hoeveel glazen water je gisteren hebt gedronken? Misschien niet precies. Waarom niet? Omdat we het zo vaak doen, dat we het niet bijhouden! Vooral in de sport industrie wordt enorm veel water gedronken om het lichaam in optimale conditie te houden. Je kunt bidons bedrukken , en dit maakt het makkelijk om je eigen merk te promoten. De klanten worden er steeds weer mee geconfronteerd. Elke keer dat ze een slok nemen uit die bidon zullen ze het merk zien. Dit betekent bijna constante exposure. Met je bedrijf en logo in deze bidons, kun je je op meerdere niveaus profileren. Je kunt ook een boodschap of een slogan van je bedrijf toevoegen. Door meerdere keren per dag hetzelfde product te gebruiken, kijken klanten vaker naar jouw informatie. Deze bidons kunnen door verschillende klanten worden gebruikt. Omdat deze flessen overal kunnen worden meegenomen, krijgt je merk een hype onder een nieuw publiek en trekt het een groter aantal klanten aan.

#2 Milieuvriendelijk

Door voor een milieuvriendelijk product te kiezen, draag je de boodschap dat je bedrijf om het milieu geeft. Ten eerste betekent het promoten van waterflessen dat je bijdraagt aan het verminderen van het gebruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik. Ten tweede, deze aangepaste bidons komen in een reeks van eco-vriendelijke producten omdat ze gemaakt zijn van herbruikbare materialen. Het beste is dat deze producten gerecycled kunnen worden. Voor meer informatie over milieuvriendelijke bidons kan je een kijkje nemen bij Promofit .

#3 Multifunctioneel en verscheidenheid

Bidons zijn een van de meest gebruikte dagelijkse artikelen omdat iedereen meerdere keren per dag water moet drinken. Ze worden gebruikt op kantoor, in scholen, bij bedrijfsevenementen en bij sportactiviteiten. Afhankelijk van de doelgroep kun je deze promotiestrategie overal toepassen. Deze flessen zijn vrij algemeen bij iedereen, of het nu gaat om kleuters, schoolkinderen, werknemers in kantoren of deelnemers aan evenementen. Ze zijn ook zeer geliefd bij iedereen die zijn dag begint met eenvoudig rekken en strekken, bij degenen die sporten in de sportschool tot de atleten die deelnemen aan sportactiviteiten. De flessen zijn er in allerlei stijlen, maten en kleuren. Dit kunnen glazen waterflessen, BPA-vrije waterflessen, metalen, aluminium en roestvrijstalen bidons zijn. Bidons kun je met je logo, berichten, foto of een uniek ontwerp bedrukken. Dat maakt het ook uiterst ideaal als een giveaway bij fundraisers of sportevenementen en dergelijk de beste manier om te promoten.

#4 Langdurig

In tegenstelling tot de plastic flessen voor eenmalig gebruik, zijn de bidons voor een zeer groot deel duurzaam. Bij gebruik van plastic flessen drink je ze en gooi je de plastic fles weg. Maar met deze bidons, is het een feit dat ze kunnen worden hergebruikt en dat is een groot voordeel. Dezelfde bidon kan opnieuw worden gevuld en overal mee naartoe worden genomen. Het blijft langer bij je klanten, waardoor steeds meer mensen je merk zullen zien.

#5 Toegankelijk en betaalbaar

Veel bedrijven kiezen voor grote en dure producten als marketinginstrument. Dit is helemaal prima, maar als je denkt vanuit het perspectief van je klant, zou je ze graag iets eenvoudigs en nuttigs willen bieden. Bidons behoren tot de meest effectieve producten. Ten eerste zijn ze betaalbaar en ten tweede zijn ze toegankelijk. Het vergt niet eens een grote investering. Je aangepaste promotionele Eco-vriendelijke waterflessen kunnen in een mum van tijd klaar zijn in elke gewenste stijl en ontwerp. Deze zijn zo draagbaar dat ze gemakkelijk naar elke plaats kunnen worden vervoerd zonder dat je veel zorgen hoeft te maken over schade. Met de grotere betaalbaarheid en toegankelijkheid, zullen er zeker mensen zijn die deze gaan gebruiken. Hoe groter het aantal klanten dat je kunt aantrekken, hoe beter het is voor je bedrijf. Dit maakt bidons een uiterst effectieve manier om je product te promoten en de zakenwereld te veroveren.
Delen met
Ook interessant