Bij chips merk Tostitos denken ze aan de veiligheid van hun klanten. Ze willen niet dat iemand met een te hoog alcoholpromillage achter het stuur kruipt en daarom bouwen ze een blaastest in hun chips zakken.
Mocht je dus teveel hebben gedronken dan merkt deze zak aardappel schijfjes het en herinnert je eraan niet te gaan rijden. Je krijgt ook nog een code voor 10 dollar korting op een Uber. Als je zo lam bent om zelf een Uber te bestellen, wordt dát zelfs voor je gedaan.
Helaas is het nu alleen tijdens de Super Bowl in Amerika verkrijgbaar, maar dit lijkt ons echt een top idee om naar Nederland te halen. Het is de eerste samenwerken tussen Tostitos en Frito-Lay sinds laatst genoemde Doritos heeft gedumpt.
Dit is een win-win situatie; voor de bedrijven een top reclame en ook meer veiligheid op de weg net na de Super Bowl. Geen dronken Amerikanen die met hun SUV’s over de weg slingeren terwijl ze het clublied van hun favorieten uit het raam schreeuwen.