Elke man heeft een paar basics nodig. Het zijn items met minimale branding en sterke focus op kleurgebruik en kwaliteit. Ze zijn erg populair en onmisbaar in je garderobe. Vorig releasede Bruut al hun eerste collectie en dit jaar doen ze daar nog een stapje bovenop. Als onderdeel van de Bruut Weekly Drops brengen ze deze week de Bruut Essentials uit: een tijdloze basics-collectie die precies uitstraalt waar ze voor staan: kwaliteit en rauw.
Het shirt is van premium 100% katoen en heeft een ronde kraag die zorgt voor een goeie fitting. De speciale feature op dit shirt is het premium embroided logo op het midden van de borst. Dit zorgt voor een tof contrast tussen het zachte katoen en de scherpe details van het borduurwerk. Het neklabel is voorzien van branding en aan de onderkant van het shirt zit een label - that's it. Precies genoeg branding om ervoor te zorgen dat je dit shirt kan rocken in al je outfits. Je kan ‘m krijgen in 4 verschillende colourways: zwarte kleur met violet logo, witte kleur met violet logo, violet kleur met wit logo en bordeauxrode kleur met wit logo.
Deze tee is de essentie van de Bruut fam en daarom hebben ze friends & family uitgenodigd om dit te vieren. Onder andere Vonneke Bonneke, Yuki van Convotalks en Steve van Childsplay staan gezicht voor de campagne. Vanaf 5 juni is de Bruut Embroided Basic pack vekrijgbaar in-store en in de webstore . Voor meer drops check je de Instagram van Bruut.
Uiteraard geven we ook weer een paartje sneakers weg! Getal onder de 500 raden als altijd. Zijn jullie er klaar voor? Op Facebook kun je in de comments het antwoord gooien!