We zijn er bijna allemaal mee opgegroeid, de McDonald’s. Wanneer je in de auto zat en de grote gele M in het vizier kwam, ging menig kinderhart sneller kloppen (om meerdere redenen). Maar helaas, de auto reed gewoon verder want het is niet altijd een feestje. Dan maar weer wachten tot er een kinderfeestje was of een uitwedstrijd laat in de middag. Kon je daarna de overwinning vieren met een lekkere Happy Meal én het belangrijkste natuurlijk: het speeltje.
Inmiddels groeien we (gelukkig) allemaal op en vult de Happy Meal ons niet meer. Dus stappen we over naar bijvoorbeeld de BigMac.
McDonald's kondigde eerder deze week aan dat er in bepaalde landen wijzigingen aangebracht zullen worden in zijn kenmerkende hamburgers. Zo gaat de fastfoodketen gekaramelliseerde uien toevoegen, zachtere broodjes gebruiken en kaas volledig laten smelten in plaats van op kamertemperatuur houden. Ook krijgt de Big Mac meer saus, aldus McDonald’s
McDonald's gebruikte Instagram om een nummer te delen voor zijn 'SAUCY SECRETS'. Fans werden gevraagd om het nummer een bericht te sturen. De fastfoodgigant gaf aan: “I have secrets about sauce, txt me.” Na interactie met fans heeft McDonald's onthuld dat de post deel uitmaakte van een pre-lanceringscampagne voor de losse verkoop van de Big Mac saus.
Door de vraag naar de geliefde saus te beantwoorden, hoeven de fans niet langer ‘verplicht’ en Big Mac te bestellen om zo aan de geliefde saus te komen. De Big Mac saus zal binnenkort beschikbaar zijn voor bestelling en kan dan eindelijk worden gebruikt om alles wat je maar kunt bedenken in onder te dompelen.
We hoeven nog maar heel even te wachten, volgens McDonald's zal de Big Mac saus vanaf 27 april exclusief verkrijgbaar zijn via de mobiele app van McDonald's. Dit speciale aanbod is het nieuwste in de lopende plannen van McDonald's om klanten te stimuleren om mobiel bestellen via de app te omarmen.