{"id":88289,"date":"2018-07-30T16:50:00","date_gmt":"2018-07-30T14:50:00","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=88289"},"modified":"2018-08-01T12:08:14","modified_gmt":"2018-08-01T10:08:14","slug":"the-butcher-franchise","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/the-butcher-franchise\/","title":{"rendered":"Open jij binnenkort je eigen burgerrestaurant van The Butcher?"},"content":{"rendered":"
<\/div>

THE BUTCHER is een van de meest toonaangevende burgerbars van onze hoofdstad. Niet alleen in Amsterdam is zijn de black angus burgers en aanverwante lekkernijen razendpopulair, ook in andere steden van Europa gaan zij lekker op THE BUTCHER<\/a>. Als het aan eigenaren van The Entourage Group ligt, komen daar nog veel meer zaken bij.<\/strong><\/p>\n

Own je eigen THE BUTCHER burgerbar<\/h2>\n

The BUTCHER kun je nu met zes vestigingen vinden in Amsterdam, Berlijn en Ibiza, maar daar moeten nog veel meer bij gaan komen. In de toekomst moeten er liefst 80 vestigingen geopend worden verpreid over de tofste steden van de wereld. Om die groei snel te kunnen realiseren, start THE BUTCHER een franchiseregeling. Yep, jij kan je eigen THE BUTCHER restaurant gaan openen.<\/p>\n

https:\/\/giphy.com\/gifs\/KYkbFIkBSFAkw<\/p>\n

Lucratieve business<\/h2>\n

Dat is vrij awesome. Bovendien kan het je ook flink wat centjes opleveren, want de verwachting is dat deze burgerbars de komende vijf jaar een omzet genereren van meer dan 100 miljoen euro. Ambitieus, maar die cijfers komen niet uit de lucht vallen. Het toont wel aan dat de burgerbar een lucratief blijvertje in (straks jouw) town is.<\/p>\n

Stephanie Pearson, CEO van The Entourage Group legt je uit waarom: \u201cAls een groep die meerdere restaurantconcepten beheert moeten we gefocust blijven. Daarom hebben we besloten een high-end franchiseprogramma op te zetten om THE BUTCHER naar steden over de hele wereld te brengen.\u201d<\/p>\n

\"THE<\/figure>\n

Uit de stal van Yossi Eliyahoo<\/h2>\n

THE BUTCHER is opgericht door horecaondernemer Yossi Eliyahoo. Hij brengt high-end fastfood naar de vetste plekken van Europa. Afgelopen jaar scoorde hij met de \u2018bloody delicious\u2019 burgers alleen al, een omzet van 12 miljoen euro. Inmiddels is de sappige burgerbar de luxueuze hotspot geworden van menig Bourgondi\u00ebr. Of het nou voor een lekkere lunch, pre-clubbing hap of je broodje na het stappen is, bij THE BUTCHER kun je op elk moment terecht. En we spreken uit ervaring: ze zijn echt fokking lekker. De burgers zijn gemaakt van de beste Aberdeen Angus beef en worden getopt met huisgemaakte broodjes en een heerlijke signature sauce.<\/p>\n

Amsterdam is met zes vestigingen al behoorlijk gevuld met THE BUTCHER burgerbars, maar steden als Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Groningen, Maastricht kunnen in onze ogen ook wel minimaal een vestiging gebruiken. Of ga gelijk internationaal en ga voor Londen, Shanghai of Buenos Aires. Trommel je beste burgermattie op, bedenk een plan en mail naar franchise@the-butcher.com om jouw idee voor te stellen. We komen graag langs op de opening!<\/p>\n

https:\/\/www.instagram.com\/p\/BjUuOe3g25n\/?taken-by=thebutcher_official<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"THE BUTCHER is een van de meest toonaangevende burgerbars van onze hoofdstad. Niet alleen in Amsterdam is zijn de black angus burgers en aanverwante lekkernijen razendpopulair, ook in andere steden van Europa gaan zij lekker op THE BUTCHER<\/a>. Als het aan eigenaren van The Entourage Group ligt, komen daar nog veel meer zaken bij.<\/strong>\r\n

Own je eigen THE BUTCHER burgerbar<\/h2>\r\nThe BUTCHER kun je nu met zes vestigingen vinden in Amsterdam, Berlijn en Ibiza, maar daar moeten nog veel meer bij gaan komen. In de toekomst moeten er liefst 80 vestigingen geopend worden verpreid over de tofste steden van de wereld. Om die groei snel te kunnen realiseren, start THE BUTCHER een franchiseregeling. Yep, jij kan je eigen THE BUTCHER restaurant gaan openen.\r\n\r\nhttps:\/\/giphy.com\/gifs\/KYkbFIkBSFAkw\r\n

Lucratieve business<\/h2>\r\nDat is vrij awesome. Bovendien kan het je ook flink wat centjes opleveren, want de verwachting is dat deze burgerbars de komende vijf jaar een omzet genereren van meer dan 100 miljoen euro. Ambitieus, maar die cijfers komen niet uit de lucht vallen. Het toont wel aan dat de burgerbar een lucratief blijvertje in (straks jouw) town is.\r\n\r\nStephanie Pearson, CEO van The Entourage Group legt je uit waarom: \u201cAls een groep die meerdere restaurantconcepten beheert moeten we gefocust blijven. Daarom hebben we besloten een high-end franchiseprogramma op te zetten om THE BUTCHER naar steden over de hele wereld te brengen.\u201d\r\n\r\n\"THE\r\n

Uit de stal van Yossi Eliyahoo<\/h2>\r\nTHE BUTCHER is opgericht door horecaondernemer Yossi Eliyahoo. Hij brengt high-end fastfood naar de vetste plekken van Europa. Afgelopen jaar scoorde hij met de \u2018bloody delicious\u2019 burgers alleen al, een omzet van 12 miljoen euro. Inmiddels is de sappige burgerbar de luxueuze hotspot geworden van menig Bourgondi\u00ebr. Of het nou voor een lekkere lunch, pre-clubbing hap of je broodje na het stappen is, bij THE BUTCHER kun je op elk moment terecht. En we spreken uit ervaring: ze zijn echt fokking lekker. De burgers zijn gemaakt van de beste Aberdeen Angus beef en worden getopt met huisgemaakte broodjes en een heerlijke signature sauce.\r\n\r\nAmsterdam is met zes vestigingen al behoorlijk gevuld met THE BUTCHER burgerbars, maar steden als Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Groningen, Maastricht kunnen in onze ogen ook wel minimaal een vestiging gebruiken. Of ga gelijk internationaal en ga voor Londen, Shanghai of Buenos Aires. Trommel je beste burgermattie op, bedenk een plan en mail naar franchise@the-butcher.com om jouw idee voor te stellen. We komen graag langs op de opening!\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/BjUuOe3g25n\/?taken-by=thebutcher_official"},"excerpt":{"rendered":"

THE BUTCHER is een van de meest toonaangevende burgerbars van onze hoofdstad. Niet alleen…<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":88291,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3],"tags":[48540,45960,675,46587],"yst_prominent_words":[42865,48538,48531,48532,44272,11214,48527,2378,48539,48530,48535,47587,48536,1560,12651,48533,48528,19171,40674,48534],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/88289"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=88289"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/88289\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/88291"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=88289"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=88289"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=88289"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=88289"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}