{"id":81061,"date":"2018-05-08T18:00:25","date_gmt":"2018-05-08T16:00:25","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=81061"},"modified":"2018-05-08T17:10:19","modified_gmt":"2018-05-08T15:10:19","slug":"als-je-echt-indruk-wil-maken-dan-moet-je-deze-6x6-range-rover-hebben","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/als-je-echt-indruk-wil-maken-dan-moet-je-deze-6x6-range-rover-hebben\/","title":{"rendered":"Als je echt indruk wil maken dan moet je deze 6×6 Range Rover hebben"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Een Range Rover is van zichzelf al geen kleine jongen, maar er zijn natuurlijk altijd manieren om \u2018m nog indrukwekkender te maken. Vraag dat maar aan de Duitse jachtenbouwer T. Fotiadis. Normaal gesproken komen ze met imposante gevaartes, maar voor deze keer gebruikten ze hun skills om een dik vervoersmiddel voor op \u2019t droge te bouwen. Het resultaat is een Range Rover met maar liefst zes wielen. <\/strong><\/p>\n

Eerder zagen we bij Mercedes-AMG ook al zo\u2019n brute zeswieler voorbij komen. Dat was echt een product uit de fabriek, deze is dus custom made. Om ervoor te zorgen dat je op de achterbank geen champagne over de bekleding morst, is er een tweede achteras toegevoegd. Waar de concurrentie ook in zandduinen en rotsachtige omgeving uit de voeten kan, daar is de Superyacht Land Tender bedoeld voor maximaal comfort op de weg.<\/p>\n

Als missie schrijft het bedrijf: \u201cThe Superyacht Land Tender, a Superyacht lifestyle ambassador vehicle for the city.\u00a0Not just another 6×6, but a vehicle with character and purpose.\u201d Is helemaal goed boys. Wij vinden het vooral mooi dat je ‘m mag bestellen met elke beschikbare motor die Landrover in het assortiment heeft zitten. Dus ja, ook de V8 van de F-type SVR<\/a>. Maar wat zal die kosten? Dat houden ze nog even geheim. Meer informatie zal waarschijnlijk volgen in september, wanneer de bolide officieel wordt gepresenteerd tijdens de Monaco Yacht Show.<\/p>\n

\"Range \"Range \"Range \"Range \"Range \"Range<\/figure>\n

Foto’s:\u00a0T.Fotiadis Design<\/em><\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Een Range Rover is van zichzelf al geen kleine jongen, maar er zijn natuurlijk altijd manieren om \u2018m nog indrukwekkender te maken. Vraag dat maar aan de Duitse jachtenbouwer T. Fotiadis. Normaal gesproken komen ze met imposante gevaartes, maar voor deze keer gebruikten ze hun skills om een dik vervoersmiddel voor op \u2019t droge te bouwen. Het resultaat is een Range Rover met maar liefst zes wielen. <\/strong>\r\n\r\nEerder zagen we bij Mercedes-AMG ook al zo\u2019n brute zeswieler voorbij komen. Dat was echt een product uit de fabriek, deze is dus custom made. Om ervoor te zorgen dat je op de achterbank geen champagne over de bekleding morst, is er een tweede achteras toegevoegd. Waar de concurrentie ook in zandduinen en rotsachtige omgeving uit de voeten kan, daar is de Superyacht Land Tender bedoeld voor maximaal comfort op de weg.\r\n\r\nAls missie schrijft het bedrijf: \u201cThe Superyacht Land Tender, a Superyacht lifestyle ambassador vehicle for the city.\u00a0Not just another 6x6, but a vehicle with character and purpose.\u201d Is helemaal goed boys. Wij vinden het vooral mooi dat je 'm mag bestellen met elke beschikbare motor die Landrover in het assortiment heeft zitten. Dus ja, ook de V8 van de F-type SVR<\/a>. Maar wat zal die kosten? Dat houden ze nog even geheim. Meer informatie zal waarschijnlijk volgen in september, wanneer de bolide officieel wordt gepresenteerd tijdens de Monaco Yacht Show.\r\n\r\n\"Range \"Range \"Range \"Range \"Range \"Range\r\n\r\nFoto's:\u00a0T.Fotiadis Design<\/em>"},"excerpt":{"rendered":"

Een Range Rover is van zichzelf al geen kleine jongen, maar er zijn natuurlijk…<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":81075,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[11182,927],"yst_prominent_words":[2484,41311,41308,2330,41309,1607,8434,3831,41312,41310,41307,41314,2316,41313],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/81061"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=81061"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/81061\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/81075"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=81061"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=81061"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=81061"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=81061"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}