{"id":71402,"date":"2018-02-01T21:00:19","date_gmt":"2018-02-01T20:00:19","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=71402"},"modified":"2018-02-01T17:59:06","modified_gmt":"2018-02-01T16:59:06","slug":"volvo-xc60-heico","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/volvo-xc60-heico\/","title":{"rendered":"Volvo XC60 wordt nog veel dikker dankzij Heico"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Geen idee wat de designers van Volvo te eten krijgen, maar ze gaan er hele mooie dingen van maken. Zo\u2019n beetje elk model dat ze uitbrengen is een schot in de roos. De XC60<\/a> is daar geen uitzondering op. Maar het kan altijd dikker!<\/strong><\/p>\n

Wat dacht je ervan om een pakketje van Heico Sportiv onder je glimmend witte bolide te laten schroeven? Kan geen kwaad kunnen we je vertellen! De Duitse tuner voegt wat spierballen toe aan het robuuste Zweedse design.<\/p>\n

Bij Heico Sportiv kun je al meer dan twee decennia aankloppen als je je Volvo wil upgraden. Denk aan een bumperkitje, dikkere velgen, een paar centimeter dichter bij het asfalt en een paar vette vuistdikke uitlaten. Yep, dat ziet er heel dik uit.<\/p>\n

Zeker op deze Volvo XC60 T6. Standaard komt \u2018ie uit de fabriek rijden met 310 pk en 400 Newtonmeter aan koppel, maar met Heico\u2019s opwaardering kun je daar 20 pk en 80 Newtonmeter aan toevoegen. Op naar Duitsland dan maar!<\/p>\n

Toch liever wat sportievers? Moet je de schitterende Polestar 1<\/a> hebben.<\/em><\/p>\n

\"Volvo
Foto: Heico<\/em><\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Volvo
Foto: Heico<\/em><\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Volvo
Foto: Heico<\/em><\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Volvo
Foto: Heico<\/em><\/span> <\/figcaption><\/figure>\n","protected":false,"plaintext":"Geen idee wat de designers van Volvo te eten krijgen, maar ze gaan er hele mooie dingen van maken. Zo\u2019n beetje elk model dat ze uitbrengen is een schot in de roos. De XC60<\/a> is daar geen uitzondering op. Maar het kan altijd dikker!<\/strong>\r\n\r\nWat dacht je ervan om een pakketje van Heico Sportiv onder je glimmend witte bolide te laten schroeven? Kan geen kwaad kunnen we je vertellen! De Duitse tuner voegt wat spierballen toe aan het robuuste Zweedse design.\r\n\r\nBij Heico Sportiv kun je al meer dan twee decennia aankloppen als je je Volvo wil upgraden. Denk aan een bumperkitje, dikkere velgen, een paar centimeter dichter bij het asfalt en een paar vette vuistdikke uitlaten. Yep, dat ziet er heel dik uit.\r\n\r\nZeker op deze Volvo XC60 T6. Standaard komt \u2018ie uit de fabriek rijden met 310 pk en 400 Newtonmeter aan koppel, maar met Heico\u2019s opwaardering kun je daar 20 pk en 80 Newtonmeter aan toevoegen. Op naar Duitsland dan maar!\r\n\r\nToch liever wat sportievers? Moet je de schitterende Polestar 1<\/a> hebben.<\/em>\r\n\r\n[caption id=\"attachment_71404\" align=\"alignnone\" width=\"1280\"]\"Volvo Foto: Heico<\/em>[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_71405\" align=\"alignnone\" width=\"1280\"]\"Volvo Foto: Heico<\/em>[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_71406\" align=\"alignnone\" width=\"1280\"]\"Volvo Foto: Heico<\/em>[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_71407\" align=\"alignnone\" width=\"1280\"]\"Volvo Foto: Heico<\/em>[\/caption]"},"excerpt":{"rendered":"

Geen idee wat de designers van Volvo te eten krijgen, maar ze gaan er…<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":71409,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[662,31910,1410,1517,1518],"yst_prominent_words":[3395,2576,31908,31896,31894,2378,31898,31895,18523,31897,23067],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/71402"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=71402"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/71402\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/71409"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=71402"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=71402"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=71402"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=71402"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}