{"id":69154,"date":"2018-01-11T19:00:12","date_gmt":"2018-01-11T18:00:12","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=69154"},"modified":"2018-01-11T17:25:07","modified_gmt":"2018-01-11T16:25:07","slug":"fisker-emotion","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/fisker-emotion\/","title":{"rendered":"Fisker EMotion wordt moddervette sportwagen met vlinderdeuren"},"content":{"rendered":"
<\/div>

De Fisker Karma was zo\u2019n beetje de eerste echt toffe elektrische sportwagen ter wereld. Voor ons nog steeds een headturnertje als er een langsrijdt. Toch ging het niet zo lekker met het merk, want zo\u2019n vier jaar geleden ging Fisker eraan. Maar niet voorgoed, want het Chinese Wanxiang Group kocht het merk op. De Revero is het eerste wapenfeit sinds die overname. <\/strong><\/p>\n

Op techbeurs CES in Las Vegas werd het doek getrokken van de spectaculaire elektrische bolide. De looks zien er natuurlijk fucking dik uit. Achterkant en formaat lijkt veel weg te hebben van de nieuwe Aston Martin Vantage<\/a>, maar de extreme deuren pimpen \u2018m natuurlijk naar extreme level. Over die deuren: het zijn geen vleugeldeuren, maar vlinderdeuren. Vet? Ja! Onhandig! Zeker! Dat wordt oppassen in de garage.<\/p>\n

\"Fisker
Foto: Fisker<\/em><\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

Ook qua specs belooft \u2018ie veel moois. Bij elektrische auto\u2019s is de range natuurlijk wel interessant en daar hoef je je bij de Fisker EMotion geen zorgen over te maken. Dankzij een inventieve lithium-ion batterij moet een bereik mogelijk zijn van meer dan 600 kilometer. Op dit moment zijn ze zelfs bezig of ze dat kunnen rekken naar meer dan 800 kilometer. Sta je dan een halve dag bij de laadpaal? Nee hoor, want in een minuutje moet je weer helemaal opgeladen zijn. Ging het tussen de lakens maar zo snel, niet?<\/p>\n

<\/div>\n

In totaal levert de motor van de EMotion liefst 780 pk waarmee je in 3 seconden naar de 100 km\/u moet kunnen racen. Topsnelheid is nog niet veel over gezegd, maar 300 lijkt ons zeker haalbaar.<\/p>\n

Dit moet dus de nieuwe Tesla-killer worden. Als je het ons vraagt is de Fisker EMotion meer dan forse concurrentie, want op het eerste oog wint de Fisker het wat ons betreft op alle punten van Tesla. Alleen die prijs h\u00e8.<\/p>\n

\"Fisker
Foto: Fisker<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Fisker
Foto: Fisker<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Fisker
Foto: Fisker<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Fisker
Foto: Fisker<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Fisker
Foto: Fisker<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Fisker
Foto: Fisker<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n","protected":false,"plaintext":"De Fisker Karma was zo\u2019n beetje de eerste echt toffe elektrische sportwagen ter wereld. Voor ons nog steeds een headturnertje als er een langsrijdt. Toch ging het niet zo lekker met het merk, want zo\u2019n vier jaar geleden ging Fisker eraan. Maar niet voorgoed, want het Chinese Wanxiang Group kocht het merk op. De Revero is het eerste wapenfeit sinds die overname. <\/strong>\r\n\r\nOp techbeurs CES in Las Vegas werd het doek getrokken van de spectaculaire elektrische bolide. De looks zien er natuurlijk fucking dik uit. Achterkant en formaat lijkt veel weg te hebben van de nieuwe Aston Martin Vantage<\/a>, maar de extreme deuren pimpen \u2018m natuurlijk naar extreme level. Over die deuren: het zijn geen vleugeldeuren, maar vlinderdeuren. Vet? Ja! Onhandig! Zeker! Dat wordt oppassen in de garage.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_69156\" align=\"alignnone\" width=\"1600\"]\"Fisker Foto: Fisker<\/em>[\/caption]\r\n\r\nOok qua specs belooft \u2018ie veel moois. Bij elektrische auto\u2019s is de range natuurlijk wel interessant en daar hoef je je bij de Fisker EMotion geen zorgen over te maken. Dankzij een inventieve lithium-ion batterij moet een bereik mogelijk zijn van meer dan 600 kilometer. Op dit moment zijn ze zelfs bezig of ze dat kunnen rekken naar meer dan 800 kilometer. Sta je dan een halve dag bij de laadpaal? Nee hoor, want in een minuutje moet je weer helemaal opgeladen zijn. Ging het tussen de lakens maar zo snel, niet?\r\n
<\/div>\r\nIn totaal levert de motor van de EMotion liefst 780 pk waarmee je in 3 seconden naar de 100 km\/u moet kunnen racen. Topsnelheid is nog niet veel over gezegd, maar 300 lijkt ons zeker haalbaar.\r\n\r\nDit moet dus de nieuwe Tesla-killer worden. Als je het ons vraagt is de Fisker EMotion meer dan forse concurrentie, want op het eerste oog wint de Fisker het wat ons betreft op alle punten van Tesla. Alleen die prijs h\u00e8.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_69157\" align=\"alignnone\" width=\"1600\"]\"Fisker Foto: Fisker[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_69159\" align=\"alignnone\" width=\"1600\"]\"Fisker Foto: Fisker[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_69162\" align=\"alignnone\" width=\"1600\"]\"Fisker Foto: Fisker[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_69161\" align=\"alignnone\" width=\"1600\"]\"Fisker Foto: Fisker[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_69160\" align=\"alignnone\" width=\"1600\"]\"Fisker Foto: Fisker[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_69155\" align=\"alignnone\" width=\"1600\"]\"Fisker Foto: Fisker[\/caption]"},"excerpt":{"rendered":"

De Fisker Karma was zo\u2019n beetje de eerste echt toffe elektrische sportwagen ter wereld….<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":69168,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[662,137,873,29872,26147,15561],"yst_prominent_words":[6725,29857,29870,1565,28545,2438,1816,26146,6786,29871,2576,29859,12429,10198,5370,2554,3490,1811,1560,1931],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/69154"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=69154"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/69154\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/69168"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=69154"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=69154"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=69154"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=69154"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}