{"id":67323,"date":"2017-12-17T17:00:27","date_gmt":"2017-12-17T16:00:27","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=67323"},"modified":"2017-12-16T13:56:06","modified_gmt":"2017-12-16T12:56:06","slug":"project-panther-een-extreme-makeover-van-de-lamborghini-huracan","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/project-panther-een-extreme-makeover-van-de-lamborghini-huracan\/","title":{"rendered":"Project Panther is een extreme make-over van de Lamborghini Hurac\u00e1n"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Als je een uitzonderlijk huis wil bouwen, dan begin je met een goede fundering. Die basis geldt ook voor een auto om je vingers bij af te likken. De voormalige Lotus-baas Dany Bahar heeft een soortgelijke strategie voor het bouwen van luxe rijtuigen. Voor zijn nieuwe onderneming, het in Itali\u00eb gevestigde bedrijf AREAS Design, fabriceert hij de meest waanzinnige creaties op maat.<\/strong><\/p>\n

ARES gebruikte\u00a0de\u00a0Lamborghini Hurac\u00e1n<\/a>\u00a0als basis voor het nieuwste pareltje van het bedrijf, de huiveringwekkende Project Panter. De aerodynamische Project Panthe is ge\u00efnspireerd door de waanzinnige elementen uit de retro\u00a0De Tomaso Pantera<\/a>. Door ARES’ nieuwe eigen ontwerpteam Bespoke Creations, is de supercar daarmee ontworpen van zijn pop-up koplampen tot een \u201ctoekomstige klassieker\u201d in wording.<\/p>\n

\"\"
Foto: ARES<\/em><\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

Het meesterwerk combineert de waanzinnige looks met astronomische krachten. Het op maat gemaakte bodywork van de Panther is voorzien van de 601 pk sterke 5.2-liter V10. Daarmee gebruikte de Hurac\u00e1n het kloppende hart onder de motorkap, om het rondenrecord op de N\u00fcrburgring voor productie-auto\u2019s te verpulveren.<\/p>\n

De brute custom auto staat klaar om in de tweede helft van 2018 bij de gelukkige kopers afgeleverd te worden. Bahar zegt dat de auto de eerste van vele verrassingen is die ARES de komende maanden van de nieuwe fabriek in Modena in petto heeft. Kom maar op. We kunnen niet wachten op meer van deze op maat gemaakte brute machines. Het nieuwe jaar begint nu al goed.<\/p>\n

\"\"<\/figure>\n","protected":false,"plaintext":"Als je een uitzonderlijk huis wil bouwen, dan begin je met een goede fundering. Die basis geldt ook voor een auto om je vingers bij af te likken. De voormalige Lotus-baas Dany Bahar heeft een soortgelijke strategie voor het bouwen van luxe rijtuigen. Voor zijn nieuwe onderneming, het in Itali\u00eb gevestigde bedrijf AREAS Design, fabriceert hij de meest waanzinnige creaties op maat.<\/strong>\r\n\r\nARES gebruikte\u00a0de\u00a0Lamborghini Hurac\u00e1n<\/a>\u00a0als basis voor het nieuwste pareltje van het bedrijf, de huiveringwekkende Project Panter. De aerodynamische Project Panthe is ge\u00efnspireerd door de waanzinnige elementen uit de retro\u00a0De Tomaso Pantera<\/a>. Door ARES' nieuwe eigen ontwerpteam Bespoke Creations, is de supercar daarmee ontworpen van zijn pop-up koplampen tot een \u201ctoekomstige klassieker\u201d in wording.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_67329\" align=\"alignnone\" width=\"1024\"]\"\" Foto: ARES<\/em>[\/caption]\r\n\r\nHet meesterwerk combineert de waanzinnige looks met astronomische krachten. Het op maat gemaakte bodywork van de Panther is voorzien van de 601 pk sterke 5.2-liter V10. Daarmee gebruikte de Hurac\u00e1n het kloppende hart onder de motorkap, om het rondenrecord op de N\u00fcrburgring voor productie-auto\u2019s te verpulveren.\r\n\r\nDe brute custom auto staat klaar om in de tweede helft van 2018 bij de gelukkige kopers afgeleverd te worden. Bahar zegt dat de auto de eerste van vele verrassingen is die ARES de komende maanden van de nieuwe fabriek in Modena in petto heeft. Kom maar op. We kunnen niet wachten op meer van deze op maat gemaakte brute machines. Het nieuwe jaar begint nu al goed.\r\n\r\n\"\""},"excerpt":{"rendered":"

Als je een uitzonderlijk huis wil bouwen, dan begin je met een goede fundering….<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":67326,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[28151,26533,4342,28152,236],"yst_prominent_words":[1817,28149,28148,1707,2610,21598,28146,28211,28210,28150,8555,28147,1567,28145,28144,2154,1560,4404,6787],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/67323"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=67323"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/67323\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/67326"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=67323"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=67323"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=67323"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=67323"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}