{"id":64044,"date":"2017-11-13T21:00:49","date_gmt":"2017-11-13T20:00:49","guid":{"rendered":"http:\/\/fhm.nl\/?p=64044"},"modified":"2017-11-13T17:52:45","modified_gmt":"2017-11-13T16:52:45","slug":"grappige-miscommunicatie-gaat-viraal","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/grappige-miscommunicatie-gaat-viraal\/","title":{"rendered":"Amerikaanse snapt verzekeringsmaatschappij niet en doet haar haarkleur eer aan"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Je vernieuwt\u00a0als verzekeringsmaatschappij de polis van een van je klanten en hebt daarvoor nieuwe foto\u2019s van de voor- en zijkant nodig. Een simpele vraag, moet de verzekeringsmaatschappij gedacht hebben. Niet dus. Een jonge Amerikaanse vrouw nam deze vraag iets t\u00e9 letterlijk.<\/strong><\/p>\n

In plaats van een paar kiekjes van haar auto, mailde Alyssa Stringfellow foto\u2019s terug waarop zij zelf breedlachend frontaal en zijdelings geposeerd staat. De verzekeringsmakelaar kon hier wel om lachen en mailde terug: “Hallo Alyssa, ik heb dezelfde foto’s nodig maar deze keer van je voertuig.”<\/p>\n

“We vroegen ons af waarom hij foto’s van mij nodig had, zonder dat we ons ook maar even realiseerden dat de man van de verzekeraar het over mijn auto had”, schrijft Alyssa in de bijhorende Facebookpost. Alyssa twijfelde wel even of ze de hele wereld wilde laten meegenieten van deze blunder, maar besloot dat toch te doen. Met succes, want haar bericht is inmiddels al meer dan 21.000 keer gedeeld en heeft meer dan 34.000 likes.\u00a0De term \u2018dom blondje\u2019\u00a0wordt weer eens glansrijk bevestigd.<\/p>\n