{"id":57648,"date":"2017-09-13T20:00:53","date_gmt":"2017-09-13T18:00:53","guid":{"rendered":"http:\/\/fhm.nl\/?p=57648"},"modified":"2017-09-15T12:44:30","modified_gmt":"2017-09-15T10:44:30","slug":"5-manieren-om-op-te-vallen-met-drukwerk","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/5-manieren-om-op-te-vallen-met-drukwerk\/","title":{"rendered":"5 manieren om op te vallen met drukwerk"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Van suf reclamedrukwerk kijken we al niet meer op. Zeg nou zelf, de meeste flyers<\/a> en folders belanden rechtstreeks in de oud-papierbak. De meeste ondernemers vuren daarom een hoop online reclame op je af. Een like of een follow, daar draait het allemaal om! \u00a0En gek genoeg komt hierdoor weer een weg vrij voor de slimme ondernemer die \u00e9cht op wil vallen. Namelijk (hoe ironisch dan ook): drukwerk. Maar dan wel uniek drukwerk, iets waarmee je \u00e9cht opvalt. Maar waarmee val je op? Hier zijn 5 tips:<\/strong>
\n
\n1.\u00a0Stansen
\n<\/strong>Drukwerk in de vorm van een iPhone, bierflesje of bedrijfslogo onderscheid zich duidelijk van de rest. Bij het stansen van je drukwerk wordt er een stansvorm gemaakt van het ontwerp dat jij aanlevert. Hierdoor kun je de leukste creaties maken. Geen idee is te gek (voor de creatieve bazen onder ons).<\/p>\n

\"\"<\/figure>\n

2. Personaliseren
\n<\/strong>Spreek je ontvanger altijd aan bij naam! Zorg ervoor dat ieder item van je stapel drukwerk een andere naam bevat zodat de ontvanger direct ziet dat je het \u00e9cht tegen hem\/haar hebt. Personaliseren betekent ook dat je verschillende nummers of codes kunt laten drukken. Bijvoorbeeld bij win-acties. Heb je een grote doelgroep die je jouw drukwerk wilt toesturen? Verzamel dan een bestand met alle namen en adresgegevens, laat je drukwerk personaliseren en verstuur het als direct-mail. Hiermee ontwijk je heel slim de nee-nee sticker!<\/p>\n

3. Geef iets extra’s weg
\n<\/strong>Drukwerk met een commercieel doeleinde? Met een unieke kortingscode of een leuk extraatje scoor je altijd! Laat je ontvanger naar je website navigeren om dit extraatje te claimen, win-win!<\/p>\n

\"\"<\/figure>\n

4. Speel in op actualiteiten
\n<\/strong>Printjesdag voor de deur? Ehh… we bedoelen prinsjesdag! Daar kun je natuurlijk op in spelen. Houd de kalender goed in te gaten. Nederland staat op zijn kop tijdens het WK voetbal of Koningsdag!<\/p>\n

5. Zorg voor een goed design
\n<\/strong>Last but not least, zorg voor een gaaf ontwerp! Zelf niet zo creatief? Misschien ken je een grafisch ontwerper die je hierbij kan helpen. Een creatief ontwerp is goud waard! Heb je geen grafisch ontwerper in je omgeving of geen budget om hierin te investeren? Met programma\u2019s als Illustrator en\/of InDesign kom je een heel eind. Om op inspiratie te komen voor een goed design kun je eens door Pinterest scrollen, dit kanaal barst van de creatieve idee\u00ebn.<\/p>\n

Met bovenstaande tips ga jij er zeker voor zorgen dat jouw drukwerk aandacht krijgt. Gebruik vooral een combinatie van deze tips, succes gegarandeerd! Laat deze kans niet liggen en laat jouw nieuwe flyers, posters, visitekaartjes of folders drukken<\/a>!<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Van suf reclamedrukwerk kijken we al niet meer op. Zeg nou zelf, de meeste flyers<\/a> en folders belanden rechtstreeks in de oud-papierbak. De meeste ondernemers vuren daarom een hoop online reclame op je af. Een like of een follow, daar draait het allemaal om! \u00a0En gek genoeg komt hierdoor weer een weg vrij voor de slimme ondernemer die \u00e9cht op wil vallen. Namelijk (hoe ironisch dan ook): drukwerk. Maar dan wel uniek drukwerk, iets waarmee je \u00e9cht opvalt. Maar waarmee val je op? Hier zijn 5 tips:<\/strong>\r\n\r\n1.\u00a0Stansen\r\n<\/strong>Drukwerk in de vorm van een iPhone, bierflesje of bedrijfslogo onderscheid zich duidelijk van de rest. Bij het stansen van je drukwerk wordt er een stansvorm gemaakt van het ontwerp dat jij aanlevert. Hierdoor kun je de leukste creaties maken. Geen idee is te gek (voor de creatieve bazen onder ons).\r\n\r\n\"\"\r\n\r\n2. Personaliseren\r\n<\/strong>Spreek je ontvanger altijd aan bij naam! Zorg ervoor dat ieder item van je stapel drukwerk een andere naam bevat zodat de ontvanger direct ziet dat je het \u00e9cht tegen hem\/haar hebt. Personaliseren betekent ook dat je verschillende nummers of codes kunt laten drukken. Bijvoorbeeld bij win-acties. Heb je een grote doelgroep die je jouw drukwerk wilt toesturen? Verzamel dan een bestand met alle namen en adresgegevens, laat je drukwerk personaliseren en verstuur het als direct-mail. Hiermee ontwijk je heel slim de nee-nee sticker!\r\n\r\n3. Geef iets extra's weg\r\n<\/strong>Drukwerk met een commercieel doeleinde? Met een unieke kortingscode of een leuk extraatje scoor je altijd! Laat je ontvanger naar je website navigeren om dit extraatje te claimen, win-win!\r\n\r\n\"\"\r\n\r\n4. Speel in op actualiteiten\r\n<\/strong>Printjesdag voor de deur? Ehh... we bedoelen prinsjesdag! Daar kun je natuurlijk op in spelen. Houd de kalender goed in te gaten. Nederland staat op zijn kop tijdens het WK voetbal of Koningsdag!\r\n\r\n5. Zorg voor een goed design\r\n<\/strong>Last but not least, zorg voor een gaaf ontwerp! Zelf niet zo creatief? Misschien ken je een grafisch ontwerper die je hierbij kan helpen. Een creatief ontwerp is goud waard! Heb je geen grafisch ontwerper in je omgeving of geen budget om hierin te investeren? Met programma\u2019s als Illustrator en\/of InDesign kom je een heel eind. Om op inspiratie te komen voor een goed design kun je eens door Pinterest scrollen, dit kanaal barst van de creatieve idee\u00ebn.\r\n\r\nMet bovenstaande tips ga jij er zeker voor zorgen dat jouw drukwerk aandacht krijgt. Gebruik vooral een combinatie van deze tips, succes gegarandeerd! Laat deze kans niet liggen en laat jouw nieuwe flyers, posters, visitekaartjes of folders drukken<\/a>!"},"excerpt":{"rendered":"

Van suf reclamedrukwerk kijken we al niet meer op. Zeg nou zelf, de meeste…<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":58108,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3],"tags":[19222],"yst_prominent_words":[2484,5249,19208,8713,19216,19221,19220,2483,19355,2378,8288,1635,1560,7475,1915,2203,19217,19215,19219,19218],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/57648"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=57648"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/57648\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/58108"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=57648"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=57648"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=57648"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=57648"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}