{"id":56554,"date":"2017-09-04T13:55:18","date_gmt":"2017-09-04T11:55:18","guid":{"rendered":"http:\/\/fhm.nl\/?p=56554"},"modified":"2017-09-04T13:59:18","modified_gmt":"2017-09-04T11:59:18","slug":"aston-martin-suv","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/aston-martin-suv\/","title":{"rendered":"Aston Martin gaat voor een 4-deurs SUV"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Andy Palmer, president en CEO van Astin Martin, laat aan het Australische Autocar magazine weten dat het bedrijf de 2-deurs DBX concept met een laag dak niet gaat produceren. Het bedrijf zal een 4-deurs SUV op de markt gaan brengen.<\/p>\n

Wel zullen er in het productiemodel veel elementen van de DBX concept terug komen. Aston Martin zegt dat er wel details van de conceptversie, in de vorm van lijnen en de basisprincipes van het design, te herkennen zijn in het productiemodel.<\/p>\n

\"Aston
De oude conceptversie van de DBX.<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

\u2018Als Aston Martin wil overleven, zal het voor een SUV moeten gaan.\u2019<\/p><\/blockquote>\n

De nieuwe DBX moet Aston Martin weer in gezonde financi\u00eble wateren brengen. Het bedrijf gaat voor de productie van het model een compleet nieuwe fabriek in Wales uit de grond stampen. Palmer wil het succes van andere SUV-modellen zoals de Jaguar F-Pace, Maserati Levante en de Bentley Bentayga volgen.<\/p>\n

Palmer was daarom al met de planning bezig om een SUV-model op de markt te brengen, nog voordat hij benoemd was tot president. Zijn visie daarin is dan ook duidelijk: \u2018Als Aston Martin wil overleven, zal het voor een SUV moeten gaan.\u2019 Op zijn vierde dag als CEO heeft Palmer het hoofd design, Marek Reichmann, laten weten dat hij absoluut de DBX wil hebben.<\/p>\n

\"Aston<\/figure>\n

De DBX zal bestaan uit een aluminium structuur vergelijkbaar aan de DB11 sports car, die uitblonk om zijn technologische hoogstandjes. Er zal een 600 PK 5.2-liter V12 motor in de DBX komen te liggen. De DBX zal in 2019 te verwachten zijn.<\/p>\n

Bron & foto’s: Autocar<\/a><\/em><\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Andy Palmer, president en CEO van Astin Martin, laat aan het Australische Autocar magazine weten dat het bedrijf de 2-deurs DBX concept met een laag dak niet gaat produceren. Het bedrijf zal een 4-deurs SUV op de markt gaan brengen.\r\n\r\nWel zullen er in het productiemodel veel elementen van de DBX concept terug komen. Aston Martin zegt dat er wel details van de conceptversie, in de vorm van lijnen en de basisprincipes van het design, te herkennen zijn in het productiemodel.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_56557\" align=\"alignnone\" width=\"960\"]\"Aston De oude conceptversie van de DBX.[\/caption]\r\n

\u2018Als Aston Martin wil overleven, zal het voor een SUV moeten gaan.\u2019<\/blockquote>\r\nDe nieuwe DBX moet Aston Martin weer in gezonde financi\u00eble wateren brengen. Het bedrijf gaat voor de productie van het model een compleet nieuwe fabriek in Wales uit de grond stampen. Palmer wil het succes van andere SUV-modellen zoals de Jaguar F-Pace, Maserati Levante en de Bentley Bentayga volgen.\r\n\r\nPalmer was daarom al met de planning bezig om een SUV-model op de markt te brengen, nog voordat hij benoemd was tot president. Zijn visie daarin is dan ook duidelijk: \u2018Als Aston Martin wil overleven, zal het voor een SUV moeten gaan.\u2019 Op zijn vierde dag als CEO heeft Palmer het hoofd design, Marek Reichmann, laten weten dat hij absoluut de DBX wil hebben.\r\n\r\n\"Aston\r\n\r\nDe DBX zal bestaan uit een aluminium structuur vergelijkbaar aan de DB11 sports car, die uitblonk om zijn technologische hoogstandjes. Er zal een 600 PK 5.2-liter V12 motor in de DBX komen te liggen. De DBX zal in 2019 te verwachten zijn.\r\n\r\nBron & foto's: Autocar<\/a><\/em>"},"excerpt":{"rendered":"

Andy Palmer, president en CEO van Astin Martin, laat aan het Australische Autocar magazine…<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":56556,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[193,662,18382,367],"yst_prominent_words":[18391,18383,18392,18384,18373,18399,18397,18389,18393,18385,18374,18395,18387,18381,18398,18390,18394,18386,18396,18388],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/56554"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=56554"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/56554\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/56556"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=56554"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=56554"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=56554"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=56554"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}