{"id":34208,"date":"2017-03-15T12:30:55","date_gmt":"2017-03-15T11:30:55","guid":{"rendered":"http:\/\/fhm.nl\/?p=34208"},"modified":"2017-03-15T13:54:10","modified_gmt":"2017-03-15T12:54:10","slug":"lamborghini-spot","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/lamborghini-spot\/","title":{"rendered":"Lamborghini-reclame raakt alle erogene zones"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Wij zijn fan van Lamborghini (en zijn kleindochter<\/a>) en durven te wedden dat minimaal 80% van de mannen dat met ons eens is. Balen dat het voor diezelfde 80% moeilijk wordt om ooit eens zo’n heerlijke Lambo<\/a> voor de deur te hebben. We zien daar maar \u00e9\u00e9n oplossing voor. Zoveel mogelijk genieten van het Italiaanse merk vanaf een afstandje en daar worden we mee geholpen met deze Lamborghini spot.<\/p>\n

De nieuwe reclame komt rechtstreeks uit\u00a0Sant’agata Bolognese, Itali\u00eb, is Italiaans-snel en een ambitieuze poging de familiewortels die in de auto’s liggen te demonstreren. Trots, cultuur en familie maken Lamborghini tot wat zij is.\u00a0“We are not supercars. We are Lamborghini”<\/p>\n

https:\/\/vimeo.com\/207638237<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Wij zijn fan van Lamborghini (en zijn kleindochter<\/a>) en durven te wedden dat minimaal 80% van de mannen dat met ons eens is. Balen dat het voor diezelfde 80% moeilijk wordt om ooit eens zo'n heerlijke Lambo<\/a> voor de deur te hebben. We zien daar maar \u00e9\u00e9n oplossing voor. Zoveel mogelijk genieten van het Italiaanse merk vanaf een afstandje en daar worden we mee geholpen met deze Lamborghini spot.\r\n\r\nDe nieuwe reclame komt rechtstreeks uit\u00a0Sant'agata Bolognese, Itali\u00eb, is Italiaans-snel en een ambitieuze poging de familiewortels die in de auto's liggen te demonstreren. Trots, cultuur en familie maken Lamborghini tot wat zij is.\u00a0\"We are not supercars. We are Lamborghini\"\r\n\r\nhttps:\/\/vimeo.com\/207638237"},"excerpt":{"rendered":"

Wij zijn fan van Lamborghini (en zijn kleindochter) en durven te wedden dat minimaal…<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":34220,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[347,2291,502,2292],"yst_prominent_words":[1792],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/34208"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=34208"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/34208\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/34220"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=34208"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=34208"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=34208"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=34208"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}